Enduro-Duo

Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine harika bir gezi, harika fotoğraflar inan bana oralara tek başına gitmiyorsun bizleri de götürüyorsun.
Yolun her daim açık olsun.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
mete_han' Alıntı:
reis senin topiklerin her zaman ayrı bir zevk verir...
Teşekkürler mete_han..:wiinkk:


watergun' Alıntı:
Yine harika bir gezi, harika fotoğraflar inan bana oralara tek başına gitmiyorsun bizleri de götürüyorsun.
Yolun her daim açık olsun.
Fotoğrafların çoğunu burada sizlerle paylaşmak için çekiyorum.. Yani birlikte geziyoruz..:cat:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
mirrorside' Alıntı:
Güzel bir gezi olmuş, sayenizde görmediğim yerlerin fotolarını gördüm. En kısa zamanda tekrar birlikte toz toprağa karışmayı dilerim. :cat:

gürhan arkadaşım neler kaçırdın bir bilsen ama bu pazar hiçbir yere söz verme hatta zekeriya yada haber verelim belki oda gelir yine dörtlü yaparız
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
silves' Alıntı:
gürhan arkadaşım neler kaçırdın bir bilsen ama bu pazar hiçbir yere söz verme hatta zekeriya yada haber verelim belki oda gelir yine dörtlü yaparız

Tamamdır, ama gece 12 den önce evde olmam lazım, yoksa annem kızıyor :p
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
silves' Alıntı:
bu pazar hiçbir yere söz verme hatta zekeriya yada haber verelim belki oda gelir yine dörtlü yaparız
Dörtlü olursak poker de oynarmıyız geyiğine gerek yok.. Beşinci hatta altıncı katılımcı olabilir.. İyi bir rota çizelim geçe kalmayalım..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bir çok gezi oluyo ama görüntüleme konusunda harduro bir numara en atrifilli enstantaneleri bulup çekiyo ...özelliklle suyu iyi kullanıyo insanın görünce giresi geliyo ...doğal güzellikleri yakalıyo KTM yakında sponsor olacak abi az daha gayret ...tüm dünyada kullanacak bu görüntüleri umarım bir arşiv yapıyosundur...bence arşivi en az 2 harddiscte sakla birine bişi olursa diğeri saklı kalsın
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
harduro' Alıntı:
Dörtlü olursak poker de oynarmıyız geyiğine gerek yok.. Beşinci hatta altıncı katılımcı olabilir.. İyi bir rota çizelim geçe kalmayalım..

Selam. Bu ara GoogleEarth'e bakanınız oldumu? Artık fotoğraf kalitesinde Antalya çevresi görülebiliyor. Toprak yollar bile açık şekilde belli oluyor.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
23
Abi antalyanın deniz ve kumdan ibaret olmadığını çok güzel gösteriyorsun hepimize seni gönüllü turizm elçisi yapmaları gerekir. ellerinize ayaklarınıza tekerlerinize Allah zeval vermesin...:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
BBRR' Alıntı:
bir çok gezi oluyo ama görüntüleme konusunda harduro bir numara en atrifilli enstantaneleri bulup çekiyo ...özelliklle suyu iyi kullanıyo insanın görünce giresi geliyo ...doğal güzellikleri yakalıyo KTM yakında sponsor olacak abi az daha gayret ...tüm dünyada kullanacak bu görüntüleri umarım bir arşiv yapıyosundur...bence arşivi en az 2 harddiscte sakla birine bişi olursa diğeri saklı kalsın
Çok güzel şeyler söylemişsin kardeşim.. Teşekkür ederim..
Fotoğrafların hepsinin back-up ı var elbette..
KTM sponsor olur mu dersin ??? :)

mirrorside' Alıntı:
Selam. Bu ara GoogleEarth'e bakanınız oldumu? Artık fotoğraf kalitesinde Antalya çevresi görülebiliyor. Toprak yollar bile açık şekilde belli oluyor.
Aynı zamanda fark etmişiz ama bazı bölgeler yasaklı sanırım , net görünmüyor..


savaskiyak' Alıntı:
Abi antalyanın deniz ve kumdan ibaret olmadığını çok güzel gösteriyorsun hepimize seni gönüllü turizm elçisi yapmaları gerekir.
Şu anda yaptığım zaten o değil mi ?...:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam size bir pikap veya panelvan lazım.Motorları yükleyip yoldan ayrılacağınız yere yakın bir benzincide arabayı kitleyip,geziyi oradan başlatabilirsiniz.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
bur-k@' Alıntı:
unutmadan buda bizim gezi link atayım yanlız bizimki asfalt gezisi :)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16358
Gezinizi izledim.. Bol asfalt ve bol deniz olmuş..
Keyifli bir gurup..


İHTİYAR' Alıntı:
Hocam size bir pikap veya panelvan lazım.Motorları yükleyip yoldan ayrılacağınız yere yakın bir benzincide arabayı kitleyip,geziyi oradan başlatabilirsiniz.
İyi fikir , sen pikapı kap gel o zaman.. :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam bende vw transporter var.Baklava sactan rampa yaptım benim motoru gezdiriyorum.Bazen sizden özenip değiştirsem mi diyorum ama eşim artçılığı sever,bu tarz makinada ise artçılı çok zor.Sakal bıyık misali.Yada ucuz bir motor daha alıp çiftlemek lazım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst