Enduro-Duo

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Yücel sabah 09:00 da benim eve geldi .
Niyetimiz Beşkonak ve Köprülü Kanyon çevresini keşfetmek..Benzinciye 500 m kala benim benzinim bitti !..
Yücel'in deposundan aktarma yaptık..
6fd43220.jpg


Antalya'ya son bir bakış..
371cbea6.jpg


Depoları doldurup , yedek benzinimizi de yanımıza alıp yola koyulduk.
Benzinciden çıkar çıkmaz ilk toprak yola girdik ve ekinlerin yeni biçildiği bir tarlaya daldık..
edd19643.jpg


Bu gün hava öyle sıcak ki sevgili KaTırıM dayanamayıp bayılıyor.(az önce 2 tane Sivas Kangal kovaladı da.. :) )
6228525b.jpg


Derhal sevgili KaTırıM'ı yerden kaldırıyoruz..
Hava çok sıcak ama yine de çok güzel..
07a093e1.jpg


Yolumuzun üzerinde Başköy var..
cb4b7834.jpg


75. Yıl Maliye Ormanı'na girmeye karar veriyoruz..
(Tabela her zamanki gibi hedef tahtası olarak kullanılmış..)
6f139012.jpg


Ormanda yolumuzu kaybediyoruz..
Bu her zaman başımıza gelen bir olay..
Panik yapmayıp önümüze çıkan her yolu deniyoruz..
8b530f9b.jpg


Son girdiğimiz yol , bizi Yumuk Mahallesi'nden asfalt yola çıkarıyor..
cb481b4f.jpg


Buralarda daha fazla zaman kaybetmeyip bu günkü hedefimiz olan Köprülü Kanyon'a ulaşmak için Aspendos yolunu seçiyoruz..
Aspendos'ta bir hatıra fotoğrafı çekmeden olmaz..
cd0564ea.jpg


Atalarımız yüzlerce sene önce suya böyle yapılarla yön vermişler..
411523be.jpg


Bizde günümüzde modern yapılarla suyun gücünden faydalanıyoruz..
KöprüÇay Regülatörü
f6c3e1a4.jpg


d5251a61.jpg


Bunlarda köprünün üzerinden manzaralar..
Suyun gelişi...
bb67a6cb.jpg


..ve gidişi .
f5aceebe.jpg


Sonunda yemek için kamp yerimizi buluyoruz..
3df820bd.jpg


a33c8685.jpg


58973750.jpg


355edbc3.jpg


Yemek sonrası dinlenme...
e1aa59da.jpg


Yola çıkmadan Köprülü Çayı'nda serinleme..
98af574a.jpg


Yol boyunca güzel görüntüler..
7e9fac50.jpg


7d8a4ab2.jpg


b8cc7c0a.jpg


2245d85f.jpg


04ff8501.jpg


Köprülü Kanyon'u geçip Selge'ye tırmanıyoruz..
d0371321.jpg


babae0e9.jpg


28b8c14a.jpg


53c97c42.jpg


... ve Selge .
d78174fd.jpg


Selge girişindeki bu cana yakın köylü kızıyla sohbet edip , sattığı hediyelik incik boncuk ve yazmalardan bir iki hatıra alıyoruz..
Bize yolun , orman içindeki bir kaç köyün içinden geçip , tekrar Köprülü'ye bağlandığını anlatıyor..
http://i53.photobucket.com/albums/g72/harduro/e3327bdf.jpg[/img[/URL]]

Ondan aldığımız yol tarifi ile çıktığımız yolda 5-6 kapı ile karşılaşıyoruz..
İlk kapıyı bir başka köylü kızı açıyor..
[URL="www.enduroturk.org"][img]http://i53.photobucket.com/albums/g72/harduro/e41f60ca.jpg




Yolda , motostop yapan bir köylü kızını köyüne bırakıyoruz..


Bundan sonra , karşımıza çıkan ilginç doğa yapısına hayran kalıyoruz..
http://i53.photobucket.com/albums/g72/harduro/cce7d07e.jpg[/img[/URL]]

Yine bi kapı ama açacak bir köylü kızı olmadığı için iş Yücel'e düşüyor..
[URL="www.enduroturk.org"][img]http://i53.photobucket.com/albums/g72/harduro/608f0913.jpg[/img[/URL]]

Güneşin batmasına az bir zaman kalmasına karşın , doğanın bu güzelliklerine kayıtsız kalamayıp fotoğraflar çekiyoruz ..
[URL="www.enduroturk.org"][img]http://i53.photobucket.com/albums/g72/harduro/0d89150f.jpg






İşte bu da Günün Ağacı .




Son olarak bu köprünün üzerinde görüntü alıp bir daha mola vermeden Antalya'ya dönüyoruz..




Eve varış 22:30
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çok teşekkür ederim.Doğa güzel,görüntüler güzel,paylaşmak güzel,:cat: yaşamak güzel.Tüm güzellikler sizin olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ben bu fotoya bittim



Sen makinayı yerleştir, ayarla sonrada koşarak git devirmeden motorun üzerine yat (birde uyuyormuş numarası yap).:mrgreen:

Tebrik ediyorum harduro hocam yine çok güzel bir gezi olmuş:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Harduro, sayın abicim gene bu olayda tek olduğunu kanıtlamışsın

sanki resimleri gördükçe sizlerle gezmiş gibi oluyorum

kazasız ve sorunsuz geziler dilerim.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
mukemmel bı gezı olmus ellerınıze saglık sızler bu ısı gercekten ıyı bılıyosunuz
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Abi dehşet bir gezi ortam süper ya kimsecikler yok hava çok tatlı.
Mavi ayrı güzel yeşil ayrı :cat:

bir şey soracağım bende yeni alacağımda motor.Zealsun zs200gs alacağım race görünümlü bir motor bende sizle gelsem yoldamı kalırım :silent: :pale: çıkamazmı benim motor böyle yerlere onu merak ettim.Bir dahaki gezinizde görüşmek üzere :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar valla süper olmuş geziniz inannın imrendim:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
sizin gezilerinizi ilgi ile takip ediyorum ve foto.lara bakarken belgesel falan seyrettiğimi sanıyorum... herşey harika görünüyo... bizi de alıp götürdüğünüz için teşekkürler...::shake2:: ::cheeeeer
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Sen makinayı yerleştir, ayarla sonrada koşarak git devirmeden motorun üzerine yat (birde uyuyormuş numarası yap).
O işi ben yapmadım , zaten yapamazdım. Yer ıslak toprak olduğu için ayaklar batıyor diye birine taş birine de bir ağaç parçası koyduk.. Zaten zorla çıktım üstüne .. Dinlenmeye çalışıyordum.. Yücel çekti fotoğrafı.. Onun motoru yan ayakta ve biraz alçak olduğu için devirmeden çıkıp poz verdi. Ama daha sonra o bir ara uyuyup küçük bir rüya bile görmüş.. Ben düşerim diye daha tedirgin yatıyordum.. :)


Tornedo' Alıntı:
Zealsun zs200gs alacağım race görünümlü bir motor bende sizle gelsem yoldamı kalırım :silent: :pale: çıkamazmı benim motor böyle yerlere onu merak ettim.Bir dahaki gezinizde görüşmek üzere :p
Bende daha önce Zongshen 200 GY-A vardı. O motor bütün bu yerlere rahatça girip çıkıyordu.. GS modeli ile bu yollara girmek motosiklete zarar verir.. Zarar görmemesi için bizim 1 saatte aldığımız yolu 2 saatte almak gerekir.. Toprak yollar çok bozuk .. Kimi zaman dere ve çamur içinden geçiyoruz bir de.. Dere geçişi için ekzozun yüksek olmalı.. Çamur için de çamurlukların tekerlek arasının çok olması gerekir.. Engebeli arazi için amartisör ve suspansiyon dayanıklı ve suspanse mesafesi fazla olmalı.. Lastikler de çok önemli ; dişli lastikler her türlü arazide tutunacak birşeyler bulmak için iri dişlidir.. Lastikler tutunamazsa sürekli kayarsınız..
Siz en iyisi o motosikletle asfaltın dışına çıkmayın derim..

Yorumlarıyla renk katan diğer arkadaşlara da teşekkür ederim..
Saygılar...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Harika Gezi

Güzel bir gezi olmuş, sayenizde görmediğim yerlerin fotolarını gördüm. En kısa zamanda tekrar birlikte toz toprağa karışmayı dilerim. :cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
mirrorside' Alıntı:
Güzel bir gezi olmuş, sayenizde görmediğim yerlerin fotolarını gördüm. En kısa zamanda tekrar birlikte toz toprağa karışmayı dilerim. :cat:
Gerçekten çok keyifli bir gezi oldu Gürhan.. Bu yerlere yeniden daha değişik yollardan ulaşarak bir gezi daha şart oldu artık..
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
harduro' Alıntı:
Bende daha önce Zongshen 200 GY-A vardı. O motor bütün bu yerlere rahatça girip çıkıyordu.. GS modeli ile bu yollara girmek motosiklete zarar verir.. Zarar görmemesi için bizim 1 saatte aldığımız yolu 2 saatte almak gerekir.. Toprak yollar çok bozuk .. Kimi zaman dere ve çamur içinden geçiyoruz bir de.. Dere geçişi için ekzozun yüksek olmalı.. Çamur için de çamurlukların tekerlek arasının çok olması gerekir.. Engebeli arazi için amartisör ve suspansiyon dayanıklı ve suspanse mesafesi fazla olmalı.. Lastikler de çok önemli ; dişli lastikler her türlü arazide tutunacak birşeyler bulmak için iri dişlidir.. Lastikler tutunamazsa sürekli kayarsınız..
Siz en iyisi o motosikletle asfaltın dışına çıkmayın derim..

Harduro hocam haklı her motosikletle her yere gidemezsin.:bounce:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
maşallah maşallah siz de hiç güzel olmayan bir yere gitmiyorsunuz :)
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
84
muhteşem olmuş tek kelimeyle tebrikler darısı bizim başımıza şöyle bi fazer alıp gezi yapsak ne iyi olur amma .. yok işte
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
aythakan' Alıntı:
Harduro hocam haklı her motosikletle her yere gidemezsin.:bounce:
Herkes senin gibi sürücü olamaz dostum..
Aslında scooterla da girersin her yere ama motora yazık değil mi ?..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
İyi akşamlar.Hocam,bu güne kadar yaptığınız gezilerle bölgenizde teker basmadığınız yer nerede ise kalmadı.Gelecek hedefleriniz nelerdir?Kaşkarlara veya katmanduya seyahat ne zaman?:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
İHTİYAR' Alıntı:
İyi akşamlar.Hocam,bu güne kadar yaptığınız gezilerle bölgenizde teker basmadığınız yer nerede ise kalmadı.Gelecek hedefleriniz nelerdir?Kaşkarlara veya katmanduya seyahat ne zaman?:cat:
"Antalya Motosiklet Şenliği düzenlesek nerede olur?" keşif gezilerimiz devam ediyor..
Marmok Motosiklet Şenliği'ne gitmek istiyordum ama ancak hafta sonu 2 günüm var . Kararsızım..
Kısmet diyelim..
Büyük hedef olarak ; Eylül ayında Karadeniz istemekteyim ama..
Yine kısmet desek..
Aslında benim KTM ile uzun yol ızdırap olur.. Burada bazı toprak yollu hedeflere ulaşmak için bazen 100 km asfalt gitmek gerekiyor.. İnan bitmiyor yol..
Uzun yol için dişlileri değiştirip hızını arttırmak gerekir. Aslında lastiklerin de değişmesi gerekir. Bu lastikler asfaltta çok çabuk bitiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst