enduro BMW yi hiç böyle görmediniz!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amca tek kelimeyle süper 10 numara vidyo adamlar motorun hakkını vermişler bayıldım izlerken..

bende enduro almak istiyorum..

amca nolur akıl verrr..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi ben o yollarda değil motor kullanmak yğrğyemem bile yawww helal olsun
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
işte bızdede fırsat olsa bız bunlarda daha ustun oluruz bızde bır bmw 25 yada 30 mılyar cıvardı korkarım öyle hareketler yapma motora bişe olur dıye

ama gercekten helal olsun :bounce: :cat::cat:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
yakkaten cok guselmıs yaa...sankı duz yolda adam bısıklete bınıo nasl kullanıolar motoru ole yaw...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
helal olsun diyorum başka bişey demiyorum adamlar hem motorların hemde yolların hakkını veriyorlar
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
harika yaa adamlar hem asfaltı hemde dağı taşı ağlatmış:mrgreen:ee motorda sağlam olunca :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst