enduro almaya karar verdim!!!

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar..yeni motosiklet sevdalısı olmuş birisiyim tecrübem azdır!! yaklaşık 1 haftadır motosiklet modellerini araştırıyorum ve tarzımı sonunda belirledim enduro modelinde karar kıldım..resmen tutuldum makinaların duruşuna!!boyumunda 1,81 olmasıyla birlikte bana uygundur diye düşünüyorum.. şimdi 2500ytl bütçem var ama biraz zorlarsam 3500 ytl bayılabilirim bu makinalara :) biraz araştırma yaptım sahibinden.com''a felan baktım bu paraya ancak şu motosikletler var..kanuni endro 200,ramzey,asya,gibi ha bide hyosung var ama o''biraz tuzlu..engin tecrübelerinize ihtiyacım var..yardımlarınızı eksik etmeyin....
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
yamaha,honda gibi marka alırisen daha iyi olur diye düşünüyorum :) karar senin şimdiden hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha'nın modellerine baktım ama fiyatları dudağımı uçuklattı işin açıkcası..tamam celil ybr bide onlara bakiim..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ybr endro deyilki sen yamaha xt 350ye bak veya kavasaki klr 250ye bak .]

yanlış anladın ben celilybr diye arkadaşa cevap yazmıştım...yazdığın adrese giremiyorum eksikmi yazdın acaba??
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bende uzun boyluyum sanırım bende tarzımı buldum...
Kaç haftadır Cross'ları inceliyorum...
Bi tane ayarladım kendime Mavi Hyosung XRX 125, bakalım elimize biraz para geçerse hyo almayı düşünüyorum...

Ben Hyosung XRX 125 öneririm...
Ama tabi XRX'in sıfır fiyatına, ikinci el Yamaha XT125'de alabilirsin :cat:

hyosung_xrx_125_2005_2.jpg
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
temiz az km yapmış daha yeni bir motor olsun dersen o paraya hyosung rx125 bulabilirsin
illa japon olsun dersen eski bir motor alacaksın demektir.
yamaha dt125, kawasaki klr250 vs.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende uzun boyluyum sanırım bende tarzımı buldum...
Kaç haftadır Cross'ları inceliyorum...
Bi tane ayarladım kendime Mavi Hyosung XRX 125, bakalım elimize biraz para geçerse hyo almayı düşünüyorum...

Ben Hyosung XRX 125 öneririm...
Ama tabi XRX'in sıfır fiyatına, ikinci el Yamaha XT125'de alabilirsin :cat:

hyosung_xrx_125_2005_2.jpg

ben bu modeline baktım 4500ytl civarında!!hatta hyosung'un yeni modelide 5500ytl civarında!!yamahanın var 6500ytl o'tuzlu bana göre!!ben sıfır almak istiyorum ikinci elle uğraşamam.acaba kredi felanmı çeksem ne yapsamkine şaştım kaldı yahuu arkadaşlar:silent: (kanuni enduro 200 nasıl motor arkadaşlar bilgisi olan varmı fiyatı cazip geldi)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kanuni'ye bulaşma derim...

XRX için Kredi kartına taksit yapıyolar konuştum biraz :)
1.500 Peşin, 300 YTL x 12 Taksit...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sahibinden.com da hyosung rx125 ler var 2006 model 4-5 bin km lerde ve 3000 lira civarına.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Eğer japon alırsan o fiyata 96 modelin üzerini çok zor bulursun ama illede japon dersen yorum yapılamaz tabiki.Ben sana Asya as 200 gy tavsiye ederim.Bende önceden zongshen vardı kross olanından şimdi Asyaya biniyorum hiçte şikayetim yok birçok parçası japon denk gelirsen parçaların üzerini okumayı dene derim.Şahsıma 600 ve üstü makine almazsam bu motora uzun süre binmek isterim.

İncelemek istersen http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/11864-asya-as-200-gy-2-a.html
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanuni'ye bulaşma derim...

XRX için Kredi kartına taksit yapıyolar konuştum biraz :)
1.500 Peşin, 300 YTL x 12 Taksit...

cansıkıntısı olan!! bana en yakın yer ankara hyosung bayisi..gidip benim yüz yüze görüşmem lazım..kredi kartım yok ama anadolucetelem varmış arkadaşlar hiç bu bankayla alan oldumu??
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer japon alırsan o fiyata 96 modelin üzerini çok zor bulursun ama illede japon dersen yorum yapılamaz tabiki.Ben sana Asya as 200 gy tavsiye ederim.Bende önceden zongshen vardı kross olanından şimdi Asyaya biniyorum hiçte şikayetim yok birçok parçası japon denk gelirsen parçaların üzerini okumayı dene derim.Şahsıma 600 ve üstü makine almazsam bu motora uzun süre binmek isterim.

İncelemek istersen http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/11864-asya-as-200-gy-2-a.html

asya bayisinede dün baktım dediğin model vardı baya heybetli duruyor.fiyatıda çok uygun..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi peki makinandan memnunmusun???
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Benim motor 1.5 yıldan fazla kullanılmadı, yattı.
Sonrasında, bilinçsiz bir kaç tamirci yüzünden epey sıkıntı çektim. (karbüratör)
o dönemlerde sinirimden, motoru tekmeliyordum :)
http://www.motosiklet.net/forum/mot...gy-a-200gy-a-200gy-2-ve-turevleri-buraya.html
başlığı karıştırırsan, yazdıklarımı görürsün.

ama doktorunu bulup, o sıkıntıları giderdikten sonra, sınıfında süper bir motor olduğu çıktı ortaya.

Şu an çok memnunum. satma sebebim, değişiklik isteğimdir.
Bu yaz kısmetse Türkiye turuna çıkacağım. Satılmazsa, bununla çıkacağım.
O kadar güveniyorum motoruma. :wiinkk:

Son hali...
2qjiuqx.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilinçsiz bir kaç tamirci yüzünden epey sıkıntı çektim. (karbüratör)
o dönemlerde sinirimden, motoru tekmeliyordum :)
http://www.motosiklet.net/forum/mot...gy-a-200gy-a-200gy-2-ve-turevleri-buraya.html
başlığı karıştırırsan, yazdıklarımı görürsün.

ama doktorunu bulup, o sıkıntıları giderdikten sonra, sınıfında süper bir motor olduğu çıktı ortaya.

Şu an çok memnunum. satma sebebim, değişiklik isteğimdir.
Bu yaz kısmetse Türkiye turuna çıkacağım. Satılmazsa, bununla çıkacağım.
O kadar güveniyorum motoruma. :wiinkk:

bilgilerin için teşekkürler..bu motosikletlerin çin malı olduğunu biliyorum ama herşey maddiyata bakıyor işte zaten bendeki parayla ancak bu ve benzeri alabilirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst