- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar..yeni motosiklet sevdalısı olmuş birisiyim tecrübem azdır!! yaklaşık 1 haftadır motosiklet modellerini araştırıyorum ve tarzımı sonunda belirledim enduro modelinde karar kıldım..resmen tutuldum makinaların duruşuna!!boyumunda 1,81 olmasıyla birlikte bana uygundur diye düşünüyorum.. şimdi 2500ytl bütçem var ama biraz zorlarsam 3500 ytl bayılabilirim bu makinalara
biraz araştırma yaptım sahibinden.com''a felan baktım bu paraya ancak şu motosikletler var..kanuni endro 200,ramzey,asya,gibi ha bide hyosung var ama o''biraz tuzlu..engin tecrübelerinize ihtiyacım var..yardımlarınızı eksik etmeyin....