En Yeni Moturum Rx KİNG Ve Gaziantep

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
2 Ay Önce Aldığım 2009 YBRmi sattım ve o akşam GAZİANTEP'e gitmek için otobüs biletimi aldım:)14 saat yolculuktan sonra Öğlene doğru Gaziantepe geldim ve beni Otogardan KİNGCÜNEYT nickli arkadaşımız abim beni oradan aldı ve Satılık Rx king aramaya gittik.motor ararken Gaziantepide Gezmiş görmüş olduk.bi kaç tane motor bulduk ve hoşumuza gitmeyen yerleri çıktı ve vazgeçtik.en son resimlerdeki motorumu aldık:)antalya için biletimi aldık ve koyduk motoru güzelce otobüse:)

KingCüneyt,bana çok iyi baktı evlerinde beni ağırladı.Gaziantepi çok beğendim lüx ve eski yaşam tarzı birarada olan bir il.İnsanı sıcak kanlı hepsi çok yardımcı oldu sağolsunlar..

KİngCüneyt ve ben

15z2gyr.jpg


Burası TURGAY ustanın dükkanı lakabı DELTA,kendisi YAmaha ve cg ayarcısı 125 cc leri 250 ccye yükseltiyor gençlerin mekanı burası otoban fareleri bu dükkandan çıkıyor:)

ibcef5.jpg


29y5s1d.jpg


xdfbio.jpg


34rc6e9.jpg


Soldan 2.kişi Antepin En iyi ustalarından birisi Yusuf abi Kendisi Orjinal Ustasıdır bu ustalar eli öpülecek ustalar işin ehli kişiler antalayada usta yokmuş bu ustaların görünce:queen:

bey4r7.jpg


VE dönüş:)

2rr3xxw.jpg


28jjiv5.jpg


Gaziantep'ten bi kaç foto

2mmfy86.jpg


117raf5.jpg


2w1z4g0.jpg


2w7lqva.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
hayırlı uğurslu olsun. kazasız belasız binersin inşallah. 1 sene kullanmıştım en keyifli motorumdu şimdiye kadar. ama bilirsin içer benzini :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun. bekledin bekledin kingine kavuştun sonunda. inşaallah kısa zamanda bundanda sıkılmazsın ybr deki gibi...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
valla 5 liralık benzin aldım 30 km gittim :) YBRm le neredeyse aynı yakıyor:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

dikkat istiyen adrenalin dolu bir makina 130 kmh hıza ne zman geldiğini anlayamıyorsun bile:)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
42
Şu anda Antalya / Korkuteli'nin en Temiz kingi sürdüğüm en keyifli KİNG yakıt konusunda bnm bretondan daha cimri tek kelimeyle mükemmel:cat::cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hayırlı olsun... kaça aldın? üstündeki parçalar orjinal mi yan sanayi mi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
enes hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan sonunda istediğin motoru aldın inş. seni mutlu eder tekerin düz bassın her daim :cat:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Hayırlı olsun. Umarım Antalya'da motorunuzu inceleme ve sizinle tanışma fırsatı yakalarım. Kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Evet meşhurdur eskisi kadar artık RX kalmadı pek ortalarda. Hiç farketmez Ben kepez de oturuyorum fakat sık sık Korkuteli'ne gelirim.Korkuteli Anadolu Lisesinde okumuştum :bounce:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hayırlı olsun Enes rabbim kaza bela vermesin tekerin düz bassın aldıgın makine süper bir makine dikkat et .....

Buraya kadar gelmişsın tanişma firsatimiz olmadı...
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
tekrar beklerim enes kardeşim seni :rendeer: Allah kaza bela vermesin dikkatli kullan lütfen..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Hayırlı olsun enes..Enesin motoruda benim arkadaşa aldık..Sattığı gün antepe gitmiş vay arkadaş ya.. :p Ulen sattırıcan bana motoru gidip king alıcam ha :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst