- Katılım
- 22 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,434
- Konu Yazar
- #1
2 Ay Önce Aldığım 2009 YBRmi sattım ve o akşam GAZİANTEP'e gitmek için otobüs biletimi aldım
14 saat yolculuktan sonra Öğlene doğru Gaziantepe geldim ve beni Otogardan KİNGCÜNEYT nickli arkadaşımız abim beni oradan aldı ve Satılık Rx king aramaya gittik.motor ararken Gaziantepide Gezmiş görmüş olduk.bi kaç tane motor bulduk ve hoşumuza gitmeyen yerleri çıktı ve vazgeçtik.en son resimlerdeki motorumu aldık
antalya için biletimi aldık ve koyduk motoru güzelce otobüse
KingCüneyt,bana çok iyi baktı evlerinde beni ağırladı.Gaziantepi çok beğendim lüx ve eski yaşam tarzı birarada olan bir il.İnsanı sıcak kanlı hepsi çok yardımcı oldu sağolsunlar..
KİngCüneyt ve ben
Burası TURGAY ustanın dükkanı lakabı DELTA,kendisi YAmaha ve cg ayarcısı 125 cc leri 250 ccye yükseltiyor gençlerin mekanı burası otoban fareleri bu dükkandan çıkıyor
Soldan 2.kişi Antepin En iyi ustalarından birisi Yusuf abi Kendisi Orjinal Ustasıdır bu ustalar eli öpülecek ustalar işin ehli kişiler antalayada usta yokmuş bu ustaların görünce:queen:
VE dönüş
Gaziantep'ten bi kaç foto
KingCüneyt,bana çok iyi baktı evlerinde beni ağırladı.Gaziantepi çok beğendim lüx ve eski yaşam tarzı birarada olan bir il.İnsanı sıcak kanlı hepsi çok yardımcı oldu sağolsunlar..
KİngCüneyt ve ben
Burası TURGAY ustanın dükkanı lakabı DELTA,kendisi YAmaha ve cg ayarcısı 125 cc leri 250 ccye yükseltiyor gençlerin mekanı burası otoban fareleri bu dükkandan çıkıyor
Soldan 2.kişi Antepin En iyi ustalarından birisi Yusuf abi Kendisi Orjinal Ustasıdır bu ustalar eli öpülecek ustalar işin ehli kişiler antalayada usta yokmuş bu ustaların görünce:queen:
VE dönüş
Gaziantep'ten bi kaç foto