En Yeni Moturum Rx KİNG Ve Gaziantep

Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
antalya bölgesin de gençler tarafından en çok kullanılan motorlardan:)
motorunuz cillop gibi desem yeri var,sanki sıfır gibi gözüküyor:)
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanın,tavsiyem bu motoru kullanan gençler çok nadir kask takıyorlar,siz eksit etmeyin:)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
x

antalya bölgesin de gençler tarafından en çok kullanılan motorlardan:)
motorunuz cillop gibi desem yeri var,sanki sıfır gibi gözüküyor:)
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanın,tavsiyem bu motoru kullanan gençler çok nadir kask takıyorlar,siz eksit etmeyin:)

hocam nerden tanışıyoruz çok tanıdık geldin
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
balıkçılık formları olabilir mi,yada atıcılık üzerine formlar dan görmüş olabilirsiniz:) bu siteler arasında geçer bütün günüm:) bu 2 hobi benim olmazsa olmazlarım:)
ismim kadir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız keyifli sürüşleriniz olsun
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel makina fazla da pahalı değil 2t hastalığı başkadır o paraya değer hatta sen çok kelepir almışsın
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
hayırlı olsun kazasız belasız.en baba rx115 rx135king rxz135 ler Gaziantepten çıkar hem orjinallik bakımından hemde motor modifiyesi bakımından:cat:
ayrıca efsane Honda cg125 çakması olan Çinli motorlarda bizim burada çok iyi ayarlanıp modifiye yapılır şu anda en son 310-320cc motor silindir hacmi yapıldı
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Antalya'ya gelince ilk iş soldaki tek aynayı sökmek olmuş(face'den gördüm:))
Hayırlı olsun...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
sağolun arkadaşlar. motorum emsallerine göre temizdir.şuanda çok memnunum motorumdan iyiki almışım sizede tavsiye ederim binelecek motor gerçekten
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
sağolun arkadaşlar. motorum emsallerine göre temizdir.şuanda çok memnunum motorumdan iyiki almışım sizede tavsiye ederim binelecek motor gerçekten

Güzel güzelde dikkatli ol şakaya gelmez..Biliyosun Fazla basma enesim..Özel msj a bi bak nezaman geliyosn antalyaya.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
94
hayırlı olsun gerçekten temiz sıfır gibi motor fiyatıda iyi güle güle kullan allah kaza bela göstermesin
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
sağolun arkadaşlar amin allah hepimizi kazalardan korusun.böylesi iyi denk geldi gerçekten
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
1
slm cüneyt kardeş ben adanadan senden bir isteğim olacaktı yardımcı olursan sevinirim kardeş...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hayırlı olsun gile gile kullan. Bende bir rx 115 motoru aldım komple. Motor eksoz elektrik tesisatı vsv. vs. Bunu bir cross motor üzerine bindiricem . Nasıl sonuç çıkıcak merak ediyorum :)
Fakat bu rx hiç tanımadığım bir makine bu konuda biraz yardıma ihtiyacım olucak . Bu motoru Komple söküp toplamam lazım. Bana tavsiye edebileceğiniz püf noktaları varmıdır.
Servis maneline de ihtiyacım var nette bulamadım. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst