En sonunda Son aşkım Falconumu aldım

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hayırlı uğurlu olsun
dün marmariste akşam kırmızı bir falcon gördüm ışıklardan bir kalktı sonra yardırdı..belkide seni gördüm
ee falcon bu borumuu
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hayırlı sürüşler hocam .falcon bildiğim kadarıyla güzel fakat yakıtı biraz fazlaymış.Selesi yüksek olduğundan iri gösterişli bir motor.Güle güle bin.

falconun yakıt sarfiyatı gayet makuldur benim 2.kez benzin aldığım yerde falcon hala tek depodaydı
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hayırlı ugurlu olsun
Güzel günlerde binmek nasip olur inşallah :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
dostum hayırlı olsun,bende 3 ay once almıstım ınankı cok saglam ve tumuyle hakkını veren bır makına,yanlız 100 km den sonra bayagı yakmaya baslıyor,ornek olarak 105 km ortalama hızımda 130 -140 km olarak 5,5 yada en ıyısı 5 lıtre kesın yakıyor,ama adrenalın salgısı unutturuyor,muhtesem bır makına dıyebılırım.sabıt hızda 350 km yok yapabılırsın.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hayırlı uğurlu olsun
dün marmariste akşam kırmızı bir falcon gördüm ışıklardan bir kalktı sonra yardırdı..belkide seni gördüm
ee falcon bu borumuu

yok yok o motorun meşhur eski sahibi :) lakabı tekteker miş :) marmariste herkes biliyomuş heryerde tek teker çekermiş :) ben başkasının yalanacısıyım vallaha :p
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
hayırlı olsun arkadaşım enduro almakla iyi bi seçim yapmışsın kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
motorun bi önceki sahibiyle bende izmire gittim minimum 120kmh yaptık max 160kmh yaptık hava inanılmaz rüzgarlıydı ve ikimizde de artçı vardı. bu arada bora 10 numara bi motor aldın biliyosun bi önceki sahibi motora gözü gibi bakıyodu.

darısı diğer motor tutkunu olupta hayalindeki motoru alamayan arkadaşlara :wiinkk:

bu arada ben izmire gittiğimiz gün net 120 ytl benzin harcadım :cherry:

bilmemmi alper 10 numara :D hadi hayırlısı bakalım allah kaza bela varmesin sonra görüşürüz

hayırlı uğurlu olsun
dün marmariste akşam kırmızı bir falcon gördüm ışıklardan bir kalktı sonra yardırdı..belkide seni gördüm
ee falcon bu borumuu

kimbilir belkide beni gördün.

yok yok o motorun meşhur eski sahibi :) lakabı tekteker miş :) marmariste herkes biliyomuş heryerde tek teker çekermiş :) ben başkasının yalanacısıyım vallaha :p

birileri bendenmi bahsadiyor yoksa benmi yanlış duydum. :cherry:
:D sıhııımmmmmmmm.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
9
allah kaza bela vermesin inş motorunu aldın ya sen kafana takma borçlar ödenir hayırlı ugurlu olsun sanada iyi ramazanlar :D
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Bu foruma yani bana mesaj atan bütün arkadaşlara ilgi, alaka ve tebriklerinden ötürü hepsine tek tek teşekkür ederim.

Allah olmayanlarada versin.

İsteyipte alamayanlara ve tüm samimi arkadaşlara gönüllerinde ne varsa onu nasip etsin.

Herkeze hayırlı ramazanlar.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Fotolarım

İşte buda yeni Nx4 Falcon'umun fotoları
dscf0047edited1am1.jpg

dscf0050td8.jpg

dscf0046edited1pe8.jpg

dscf0045edited1hk2.jpg

dscf0030edited1bf3.jpg


Son aşkım benim şundaki asalete bak beee
:cherry:

allah nazardan kem gözlerden korusun kaza bela vermesin

daha çektikçe sizlerle paylaşırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst