hayırlı sürüşler hocam .falcon bildiğim kadarıyla güzel fakat yakıtı biraz fazlaymış.Selesi yüksek olduğundan iri gösterişli bir motor.Güle güle bin.
hayırlı uğurlu olsun
dün marmariste akşam kırmızı bir falcon gördüm ışıklardan bir kalktı sonra yardırdı..belkide seni gördüm
ee falcon bu borumuu
yok yok o motorun meşhur eski sahibilakabı tekteker miş
marmariste herkes biliyomuş heryerde tek teker çekermiş
ben başkasının yalanacısıyım vallaha
![]()
motorun bi önceki sahibiyle bende izmire gittim minimum 120kmh yaptık max 160kmh yaptık hava inanılmaz rüzgarlıydı ve ikimizde de artçı vardı. bu arada bora 10 numara bi motor aldın biliyosun bi önceki sahibi motora gözü gibi bakıyodu.
darısı diğer motor tutkunu olupta hayalindeki motoru alamayan arkadaşlara :wiinkk:
bu arada ben izmire gittiğimiz gün net 120 ytl benzin harcadım :cherry:
hayırlı uğurlu olsun
dün marmariste akşam kırmızı bir falcon gördüm ışıklardan bir kalktı sonra yardırdı..belkide seni gördüm
ee falcon bu borumuu
yok yok o motorun meşhur eski sahibilakabı tekteker miş
marmariste herkes biliyomuş heryerde tek teker çekermiş
ben başkasının yalanacısıyım vallaha
![]()