En sonunda Son aşkım Falconumu aldım

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum.

Benimde hastası olduğum bi motordur nx4 falcon ciddi şekilde 2.el fiyatlarına bakıyorum bu aralar.Allah herkese istediği motoru nasip etsin :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
hayırlı olsun abicim:rendeer:Sen de bendensin Motoru için varını yoğunu satan çılgınlardan:cherry:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
hayırlısı olsun.Allah borcunu ödemeyi nasip etsin. güzel yolculuklar yaparsın inşallah. sitede yakında enduro.net olacak wallahi. herkes enduro alıyo. acaba bende mi düşünsem ki ne????:silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
hayırlı olsun...fazla yakıyo diyorlardı yakıt sarfiyatını söylermisin..yok yok sen biraz bahset motosikletin den:mrgreen:

Valla kardeş o kadar çok yakmıyo benden önceki sahibi arkadaşım

İzmire gitti geldi. 300 gidiş 300 geşil birazda basmış

600 kmde 80 ytl tüketmiş yani

10 ytl benzinle 75 km falan bende eskiden ybr vardı onla
10 ytl benzinle 140 km falandı ama basmadan falconu basmadan düşünürsek
10 ytl benzinle 90 olabilir

bide şöle var depo 45 ytl ye doluyo full depo ile 350 km
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bilgi için saol yeniden hayırlı olsun...kazasız belasız..

ha bide performans ı tatmin edicimi son sürat filan:silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel vakit geçirmen dileklerimle... ALLAH herkese gönlündekini nasip eylesin.....
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Falcon'da yakışıklı makina şimdi:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
allah kaza bela vermeden binersin inşallah birde bana hyosung gt520r bağışla yarabbim (amin)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun arkadaşım...NX4 güzel motordur...kazasız belasızs kullanasın inşallah...
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
hayırlı olsun.kazasız sürüşler. en yakın zamanda fotoları ve test raporunu isteriz.:p:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:

Falcon güzel motor,sağlamlığını zaten herkes bilir..
Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bilgi için saol yeniden hayırlı olsun...kazasız belasız..

ha bide performans ı tatmin edicimi son sürat filan:silent:

motorun bi önceki sahibiyle bende izmire gittim minimum 120kmh yaptık max 160kmh yaptık hava inanılmaz rüzgarlıydı ve ikimizde de artçı vardı. bu arada bora 10 numara bi motor aldın biliyosun bi önceki sahibi motora gözü gibi bakıyodu.

darısı diğer motor tutkunu olupta hayalindeki motoru alamayan arkadaşlara :wiinkk:

bu arada ben izmire gittiğimiz gün net 120 ytl benzin harcadım :cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun.. benimde gözüme takılan var bitane falcon... usta dedi gel takas edelim.. aklımda hiç yokken aklıma soktu.. ama nafile çok para
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
en güzel aşk zor olandır.
hayırlı uğurlu olsun, Tanrı sizleri ve tüm 2teker seven dostlarımızı kazalardan korusun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst