hayırlı olsun...fazla yakıyo diyorlardı yakıt sarfiyatını söylermisin..yok yok sen biraz bahset motosikletin den:mrgreen:
Valla kardeş o kadar çok yakmıyo benden önceki sahibi arkadaşım
İzmire gitti geldi. 300 gidiş 300 geşil birazda basmış
600 kmde 80 ytl tüketmiş yani
10 ytl benzinle 75 km falan bende eskiden ybr vardı onla
10 ytl benzinle 140 km falandı ama basmadan falconu basmadan düşünürsek
10 ytl benzinle 90 olabilir
bide şöle var depo 45 ytl ye doluyo full depo ile 350 km