En sonunda Honda cbf 250 aldım :))

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin iyi sürüşler rüzgarın bol olsun:cat:
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
İyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler,125 likten sonra geçilebilecek ideal bi makine gerçekten,son sürati ve süratlenmesi çok hoşuma gitti,120km/h hıza kadar her istediğinizi gaza dokunduğunuzda yerine getiriyor,rahatsız olduğum şeyler ise ayaklığın dandikliği,debriyajın sertliği umarım balata istemez bir de soğukken marş alıp gazı kestiğinizde stop etmesi,eski motosikletimi çalıştırdım 1haftadır yatıyordu ilk seferde aldı gaz falanda vermedim hemde ayaktan marşlı ne varsa eskilerde var :p yeni motosikletiminde parasının hakkını vereceğine inanıyorum...kazasız sürüşler...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
senn makinada uğultulumu çalışıyr..? bi arkadaşım almıştı makinadan çok uğultu gelyodu,bende bu motoru satıktanonra cbf almayı düşünyorum,
kazasız güzel sürüşler
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gerçekten yakışıklı ve kaliteli makina... hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
senn motorun debiryajına bi baktır,bide karbürötör ayarı yapılırsa o sorun ortadan kalkacaktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst