En sonunda Honda cbf 250 aldım :))

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hayırlı olsun. Motosiklet ikinci el alım satımı ile noter ilgilenmediğine göre hazır seni yakalamışken bu işin yeni prosedürünü anlatırmısın.Bu sorunun cevabını bilmeyen merak eden çok kişi var.Saygılar.:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun. Hondaları diziyorsun anlaşılan. Seneye CBF500 e yeni motosikletim demeyesin. :)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
ALLah Kaza BeLa vermesin... HayırLı sürüşLer.. ! :cat:

Hayırlı olsun. Motosiklet ikinci el alım satımı ile noter ilgilenmediğine göre hazır seni yakalamışken bu işin yeni prosedürünü anlatırmısın.Bu sorunun cevabını bilmeyen merak eden çok kişi var.Saygılar.:cat:


Hocam Noter iLgiLenmiyor demişsin ama ? Noter iLgiLeniyo.. ben daha bu pazartesi aLdım Arora KAISAR - 150 cc.. noter satışı 140 YTL ye felan yaptı... Sonra trafik var..takipçi tanıdık vardı.. sigorta üstüne alma felan da 120 faLan tuttu.. aĞustosat kaLkacak diye bişeyLer duydum ama... kesin diiLmiş ?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Hayırlı olsun güzel makine. ben de son süratinin ne olduğunu merak ediyorum
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli olsun. Temiz makineye benziyor. CBF250 binipte sikayet eden gormedim.

Uzun km.ler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
today 50den cbf 250ye geçebilir miyim ?

yoksa çok mu büyük gelir :mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210



Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim...:cat:

Allah bizi motora korumaz binmekten korusun...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst