Hayırlı olsun. Motosiklet ikinci el alım satımı ile noter ilgilenmediğine göre hazır seni yakalamışken bu işin yeni prosedürünü anlatırmısın.Bu sorunun cevabını bilmeyen merak eden çok kişi var.Saygılar.:cat:
BaSa_BeLa ,dostum verdiğin bilgi için sağol. :cat:
hayırlı olsun
today 50den cbf 250ye geçebilir miyim ?
yoksa çok mu büyük gelir :mrgreen: