gerçekten yakışıklı alet hayırlı olsun:rendeer: Virajlardaki sulara dikkat![]()
yoksa tequ gibi yerle ilişkiye geçersin![]()
4250 ye aldım,noter 157 tuttu,ruhsat yarın olucak he bi de 45 e depoyu fulledim :mrgreen: herkese teşekkürler...Hayırlı olsun.Allah'tan kazasız nice km'ler dilerim.Kaç paraya aldığını söylermisin?
direk satıcıdan aldım,4500 dü 4250 ye tamam dedi...Doğrudan satıcıdan aldın herhalde
gerçekten yakışıklı alet hayırlı olsun:rendeer: Virajlardaki sulara dikkat![]()