İyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler,125 likten sonra geçilebilecek ideal bi makine gerçekten,son sürati ve süratlenmesi çok hoşuma gitti,120km/h hıza kadar her istediğinizi gaza dokunduğunuzda yerine getiriyor,rahatsız olduğum şeyler ise ayaklığın dandikliği,debriyajın sertliği umarım balata istemez bir de soğukken marş alıp gazı kestiğinizde stop etmesi,eski motosikletimi çalıştırdım 1haftadır yatıyordu ilk seferde aldı gaz falanda vermedim hemde ayaktan marşlı ne varsa eskilerde var

yeni motosikletiminde parasının hakkını vereceğine inanıyorum...kazasız sürüşler...:cat: