hayırlı olsun güle güle kullanman dileğiyle....benimde bu aralar bu makineler kafama çok yatıyo hem ucuz (cbr 125 e göre) hemde sağlam makinalar...acaba ehliyet alana kadar bu makineden alıp kullansam ehliyet alıncada değiştirsem olurmu diye çok düşünüyorum...maalesef sezonu kapattık yazın 3 e alacağımızı kışın 2 ye alabiliyoruz o yüzden kışa kaldı hayalim:cat: