en sonunda almış bulunmaktayım!!

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında ben enduro tarzı bi motosiklet düşünüyordum ama kısmette ybr varmış..ikinci el aldım arkadaşlar 2005 model 11700km'de ama çok temiz bakmış sahibi zaten öğretmendi ..2100 ytl'ye anlaştık ve aldım. tabi noter satış felan hariç fiyatı.tahminim 2400 ytl'ye felan patlayacak bana.resimleri bugün çektim..daha erken kocaktım resimleri ama eklemeyi ancak öğrenebildik :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayırlı olsun gerçektende çok temiz bir motosikletmiş. Güzel günlerde kullan.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli ugurlu olsun. Temiz motora benziyor. Ben de YBR kullanicisiyim ve simdilik 500 km. tecrubem var. Cok memnunum, senin de memnuniyet duyacagini umuyorum. Hayirli ugurlu olsun, en keyifli gunlerinde en guzel sekilde binmeni dilerim.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Dostum profil yazındaki motosikletim bölümünede YBR yaz artık :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Hayırlı olsun. Güle güle kullan. Çok temiz bir motor almışsın.Kazasız günlerde kullanman dileği ile.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar.. haklısın profili unutmuşuz:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun.. gayet temiz... tabi bişi değişmişmi bilemeyiz... eksoz sıfır gibi mesela =)))
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
offf of bi ben alamadım ybr yaa :pr: hayırlı olsun dostum kazasız kullanman dileğiyle. kask kullan emi :):):):):p
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler arkadaşlar..motorun hiç bir yerinde açılma felan yok sadece yan düşürmüş sehbadan sinyali değişmiş bi tek onun haricinde değişeni felan yok..2005 çıkışlı fazlada binmemiş zaten
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
çok temiz görünüyo ve tamda istediğim renk,darısı başıma:salut:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel makina. Canlı duruyor. Güle güle bin. Mutlu seyahatler diliyorum ikinize..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı uğurlu olsun gerçekten çok temiz makina maaşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst