- Katılım
- 30 Mar 2012
- Mesajlar
- 386
- Konu Yazar
- #21
Selam kadir kardeşim,siyah jawanın olduğu resim karesindeki bereli kişi Bora,diğeride jawanın sahibi bir arkadaşı.Kürsad hocam hayırlı olsun gule gule ullan.
Bora hocamin da ellerine saglik cok guzel os cikarmis yine!
Bu arada Fotografardaki siyah jawa da cok guzel ve temiz gorunuyor![]()
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------
Tek rengi metal renklerde severim ben.Güzel olur candy tip renklerBen çok beğendim elinize sağlık.Far da güzel olmuş sadece o desenler biraz karmaşık olmuş ama sonuçta sizin zevkiniz benim tercihim tek renk olurdu .