En sağlam fıkra bilen buraya

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
:jocolor:
nerde motor,benmi gelim almaya,senmi getirirsin.
eğer sen getireceksen şuan hastaneye kaldırılıyorum,oraya bırakırsın. :queen: :queen: :thumleft:

gülmedim desem yalan olur :jocolor: ama motor için yalan söyleyebilirim :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh tutamadım guldum gulmesem patlayıverırdım zate :queen: :queen: saol forrap baba....
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
yanlış mail ve şerefsiz en komikleriydi, paylaşım için teşekkürler... :thumleft:
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
13
> > Tayyip'le Bush ilk bulusmalarinda birbirlerine hava
>atarlar. Bush,
> > > Tayyip'e "Bizde öyle bir teknoloji var ki, ölüyü
>diriltiriz" der.
> > > Tayyip altta kalmaz ve karsilik olarak "Bizde öyle bir
>teknoloji var
> > > ki, partimizin bütün üyelerine 100 metreyi 3 saniyede
>kosmayi
> > > ögretiyoruz"
> > der.
> > > Türkiye'ye döndügünde Tayyip'i bir düsünce alir.
>Danismanlarini
> > > çagirtir ve attigi palavrayi anlatir. "Haftaya Bush
>geliyor.
> > > Yalanimiz ortaya çikacak, acaba ne yapsak?" diye sorar.
> > > Danismanlarindan biri hemen yanitlar:
> > > "Onlara ölüyü nasil dirilttigini sordunuz mu?"
> > > "Hayir sormadik"
> > > "O halde hiç korkmayin basbakanim, alin Bush'u
>Anitkabir'e götürün.
> > > Atatürk'ü diriltmesini isteyin.
> > > Diriltmezse o rezil olur. Yok eger diriltirse, siz zaten
>100 metreyi 3
> > > saniyede kosarsiniz......!!!"
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Sn forrap fikra için teşekkür ler bu arada nesılsın ? iyimisin ? umarım motorsikletinle güzel günler geçiriyorsundur.
selamlar iyi akşamlar.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
temponejat,
Gece gece öğle bir gülmüşüm ki, şu an kapı çalıyor, muhtemelen ne oluyor diye yan dostum yardıma geliyordur.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
abi yemin ederim hiç gülmedim çünkü bu fıkraların hepsini biliyordum motorumu istiyorum
Not:gülmeme konusunda ciddiyim motoru alamayacağımıda biliyorum mutluyum huzurluyum ama benim alt msjda attıklarıma bi bakın isterseniz
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
Bilirsiniz, bi ara genclerde cuzdana zincir takip sarkitma
>>>>> > >>> >>modasi vardi.
>>>>> > >>> >> >Istiklal'de yururken, yanimdan bu model bi tip
geciyodu ki
>>>>> > >>> >>adamin teki
>>>>> > >>> >> >bombayi patlatti:
>>>>> > >>> >> >"Ne o lan? Kopegin giccina mi kacti?"dedi
>>>>> > >>> >> >Ya olmaz boyle bir zeka....
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Istiklal'in oralarda, 9-10 yaslarinda, buyuk
olasilikla
>>>>> > >>>tinerci,
>>>>> > >>> >> >iki cocukla konusuyor polis. Birisine sordu,
>>>>> > >>> >> >"Nerede oturuyorsun sen, evin nerede senin?".
>>>>> > >>> >> >Cocuk: "Evim filan yok, orada burada uyuyorum". Polis
>>>>>oburune
>>>>> > >>> >>dondu:
>>>>> > >>> >> >"Peki sen?".Ikinci cocuk:
>>>>> > >>> >>
>>>>> > >>> >"Komsuyuz!" :)
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Az once is icabi Isparta'da bir musterimizi aradim.
>>>>> > >>> >> >Telefonu acan kibar bayana ilgili kisinin mail
adresini
>>>>> > >>>sordum.
>>>>> > >>> >> >Hanimefendi gayet kibarca
>>>>> > >>> >> >"Bizim burada internet cekmiyor" dedi.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Cuma aksami gecenin bir yarisi Arnavutkoy'de taksi
>>>>>ariyordum.
>>>>> > >>> >> >Fakat etrafta bir tane bile yoktu.
>>>>> > >>> >> >Arabas?n? park etmis yemek yiyen bir taksi soforu
gordum.
>>>>> > >>> >> >Adama yaklasip, "Abi musait misin?" dedim.
>>>>> > >>> >> >O da, "Ehliyetin var mi?" diye sordu.
>>>>> > >>> >> >Taksim'e kadar taksiyi ben kullandim,o pasa pasa
yemegini
>>>>> > >>>yedi.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >>
>>>>> > >>> >
>>>>> > >>> >> >Bir arkadas anlatti.
>>>>> > >>> >> >Gecenlerde Taksim'de yururken Sikisinca McDonalds'in
>>>>> > >>>tuvaletine
>>>>> > >>> >>girmis.
>>>>> > >>> >> >Tuvaletten sonra elini kolunu sallaya sallaya
restorandan
>>>>> > >>> >>cikarken
>>>>> > >>> >> >elemanlardan biri arkasyndan seslenmis:
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >"Bir gun yemege de bekleriz..."
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Izmirliler bilir, toplu tasimada Kentkart uygulamasi
>>>>>vardir.
>>>>> > >>> >> >Karta para yuklersiniz, otobuslerde manyetik
okuyucuya
>>>>> > >>> >>tutarsiniz ve
>>>>> > >>> >> >okuyucu okuduguna dair sinyal sesi verir.
>>>>> > >>> >> >Kentkart uygulamasinin ilk yili idi.
>>>>> > >>> >> >Yasli ama cok tonton bir teyze elinde Kentkartla
otobuse
>>>>> > >>>bindi.
>>>>> > >>> >> >Nedense
>>>>> > >>>karti soforun suratina dogru tuttu(Herhalde paso gibi
>>>>> > >>> >gosterilecek
>>>>> > >>> >> >zannetti). Sofor iki-uc saniyelik saskinlik
periyodunu
>>>>> > >>> >>atlattiktan sonra,
>>>>> > >>> >> >"Biiiiip!" dedi. T
>>>>> > >>> >> >eyze bi sey olmamis gibi gecip soforun arkasina
oturdu.
>>>>> > >>> >> >Otobusteki herkes kahkahalarla gulerken bense soforun
>>>>> > >>>zekasina
>>>>> > >>> >>hayran
>>>>> > >>> >> >olmustum.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Bir gun yolda giderken kaset satan bir dukkanin
caminda
>>>>>aynen
>>>>> > >>> >>soyle bir
>>>>> > >>> >> >yazi gormustum:
>>>>> > >>> >> >"Arabalar icin cistakli muzik gelmistir."
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Boylesine asiri guzelliklerle dolu bir ulkeyi ve
insanlari
>>>>> > >>> >>sevmemek mümkün mü?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sizler sağolun beğendiğinize ve motoru kimseye hediye vermek zorunda kalmamama sevindim :p
temponejat, seninkide çok iyiydi paylaştığın için teşekkürler.
Sgt_Phoenix, o motosiklet, bu fıkraları bilmeyen ilk defa okuyup gülmeyenler için :p Bu arada yanlış anlama ama cidden senin yazdıklarının hiç birini daha önceden bilmememe rağmen gülmedim daha doğrusu gülemedim dostum...:wiinkk:
Piyade iyiyim tarık usta sağolasın baya bi koptum sizden ramazan vs. derken ama yakında tekrardan aranızda olucam sende kendine iyi bak :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
temponejat harikaydı valla :cat: forrap seninkilere değinmiyorum bile hala motoru kaçırdığıma üzülüyorum :pr: :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst