Bilirsiniz, bi ara genclerde cuzdana zincir takip sarkitma
>>>>> > >>> >>modasi vardi.
>>>>> > >>> >> >Istiklal'de yururken, yanimdan bu model bi tip
geciyodu ki
>>>>> > >>> >>adamin teki
>>>>> > >>> >> >bombayi patlatti:
>>>>> > >>> >> >"Ne o lan? Kopegin giccina mi kacti?"dedi
>>>>> > >>> >> >Ya olmaz boyle bir zeka....
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Istiklal'in oralarda, 9-10 yaslarinda, buyuk
olasilikla
>>>>> > >>>tinerci,
>>>>> > >>> >> >iki cocukla konusuyor polis. Birisine sordu,
>>>>> > >>> >> >"Nerede oturuyorsun sen, evin nerede senin?".
>>>>> > >>> >> >Cocuk: "Evim filan yok, orada burada uyuyorum". Polis
>>>>>oburune
>>>>> > >>> >>dondu:
>>>>> > >>> >> >"Peki sen?".Ikinci cocuk:
>>>>> > >>> >>
>>>>> > >>> >"Komsuyuz!"

>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Az once is icabi Isparta'da bir musterimizi aradim.
>>>>> > >>> >> >Telefonu acan kibar bayana ilgili kisinin mail
adresini
>>>>> > >>>sordum.
>>>>> > >>> >> >Hanimefendi gayet kibarca
>>>>> > >>> >> >"Bizim burada internet cekmiyor" dedi.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Cuma aksami gecenin bir yarisi Arnavutkoy'de taksi
>>>>>ariyordum.
>>>>> > >>> >> >Fakat etrafta bir tane bile yoktu.
>>>>> > >>> >> >Arabas?n? park etmis yemek yiyen bir taksi soforu
gordum.
>>>>> > >>> >> >Adama yaklasip, "Abi musait misin?" dedim.
>>>>> > >>> >> >O da, "Ehliyetin var mi?" diye sordu.
>>>>> > >>> >> >Taksim'e kadar taksiyi ben kullandim,o pasa pasa
yemegini
>>>>> > >>>yedi.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >>
>>>>> > >>> >
>>>>> > >>> >> >Bir arkadas anlatti.
>>>>> > >>> >> >Gecenlerde Taksim'de yururken Sikisinca McDonalds'in
>>>>> > >>>tuvaletine
>>>>> > >>> >>girmis.
>>>>> > >>> >> >Tuvaletten sonra elini kolunu sallaya sallaya
restorandan
>>>>> > >>> >>cikarken
>>>>> > >>> >> >elemanlardan biri arkasyndan seslenmis:
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >"Bir gun yemege de bekleriz..."
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Izmirliler bilir, toplu tasimada Kentkart uygulamasi
>>>>>vardir.
>>>>> > >>> >> >Karta para yuklersiniz, otobuslerde manyetik
okuyucuya
>>>>> > >>> >>tutarsiniz ve
>>>>> > >>> >> >okuyucu okuduguna dair sinyal sesi verir.
>>>>> > >>> >> >Kentkart uygulamasinin ilk yili idi.
>>>>> > >>> >> >Yasli ama cok tonton bir teyze elinde Kentkartla
otobuse
>>>>> > >>>bindi.
>>>>> > >>> >> >Nedense
>>>>> > >>>karti soforun suratina dogru tuttu(Herhalde paso gibi
>>>>> > >>> >gosterilecek
>>>>> > >>> >> >zannetti). Sofor iki-uc saniyelik saskinlik
periyodunu
>>>>> > >>> >>atlattiktan sonra,
>>>>> > >>> >> >"Biiiiip!" dedi. T
>>>>> > >>> >> >eyze bi sey olmamis gibi gecip soforun arkasina
oturdu.
>>>>> > >>> >> >Otobusteki herkes kahkahalarla gulerken bense soforun
>>>>> > >>>zekasina
>>>>> > >>> >>hayran
>>>>> > >>> >> >olmustum.
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Bir gun yolda giderken kaset satan bir dukkanin
caminda
>>>>>aynen
>>>>> > >>> >>soyle bir
>>>>> > >>> >> >yazi gormustum:
>>>>> > >>> >> >"Arabalar icin cistakli muzik gelmistir."
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >
>>>>> > >>> >> >Boylesine asiri guzelliklerle dolu bir ulkeyi ve
insanlari
>>>>> > >>> >>sevmemek mümkün mü?