En sağlam fıkra bilen buraya

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
motorcu fıkrası

Serçenin bir tanesi bahar günü dalgın dalgın uçuyormuş. Bir anda farketmiş ki, bir yolun üstünde uçuyo ve karşıdan da motorsikletli bir adam geliyo. Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni yapmışlar ama nafile... Serçe "çotaaank" diye kaska çarpıp düşmüş. Şimdi, motorcu arkadaşımız, Allahı var sıkı bi hayvansever. Doğal olarak hemen atlamış motordan ; koşmuş serçeninyanına. Serçe baygın yatıyo.. Kıyamamış, bırakamamış yolda; almış getirmiş eve.Eskiden kalma bi de kafesi var evde.. Baygın serçeyi kafesin içine güzelce yerleştirmiş.. Yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış....
Bizim serçe bi müddet sonra ayılmaya başlamış.. Daha tam seçemiyo ortalığı.. Hafif bulanıklık var yani... Bi bakmış parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde... Birden dank etmiş vaziyet:
- Hasssktiir, motorcuyu öldürmüşüz beaaa...!!!!!!
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ziciyom7qw.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
2
tam bıze yanı motorcu fıkrasıdır ıste bıze serseı dıyenlerın okuması nıyetıyle....
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
5
Güzelmiş beğendim doğrusu başka fıkra bilenler varsa yazsınlar. Valla benim fıkra bildiğim yok ama çok iyi bir dinleyiciyim. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzelll :)
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
102
Motorcunun biri bara gidip, içecek bir şey ısmarlar. Viskisini yudumlarken yanına genç bir bayan gelir. Motorcuya döner ve “Sen gerçek bir motorcu musun?” diye sorar. Motorcu, “Doğrusu, bütün yaşamımı Harley’lerle geçirdim. Annem bana hamileyken babamın Harley’inin arkasındaymış; sonra, küçük bir çocukken ben de babamın Herley’inin arkasında gezerdim, kendi Harley’imi alana kadar. O zamandan beri de Harley kullanıyorum. Yani evet, gerçek bir motorcuyum sanırım.”

Kadın demiş ki, “Ben lezbiyenim. Bütün yaşamımı kadınları düşünerek geçirdim. Sabah uyanır uyanmaz, kadınları düşünürüm; duştayken, televizyon izlerken, yerken, her ne olursa olsun, bana kadınları hatırlatır.” Sonra da kalkıp gitmiş.

Motorcu ne olup bittiğini düşünürken yanına bir adam oturmuş ve “Sen gerçek bir motorcu musun?” diye sormuş.

Motorcu da “Öyle olduğumu sanıyordum, ama az önce öğrendim ki lezbiyenmişim” demiş.

Kaynak: http://motorcycles.about.com/library/ucjoke049.htm

*************************I****************************

Ayrı kazalarda ölen Trog, Grody ve Animal cennete girmek için sırada beklemektedirler. St. Peter Trog’a yaklaşır ve sorar: “Karını kaç defa aldattın? Ama unutma, gerçeği biliyorum.” Trog biraz düşünür ve “Evet, efendim, sanırım kırk defa olmalı.” “Peki,” der St. Peter, “cennete girebilirsin ama şu küçük yeşil Suzuki’ye bineceksin.”

Sonra Grody’ye yaklaşır ve aynı soruyu sorar. Grody de yanıtlar: “Efendim, düşünüyorum da, yirmiden fazla olmasa gerek.” “İyi,” der St. Peter, “sen de cennete girbilirsin, ve sen şu kırmızı 600’lük Kawasaki’yi kullanacaksın.”

St. Peter Animal’a doğru yürür ve sorusunu tekrarlar. Animal hiç beklemeden “Asla!” der. St. Peter şüpheyle bakar ve sorar: “Asla?” “Karıma hiç sadekatsizlik etmedim, efendim” diye yanıt verir. “Harika,” der St. Peter. “Sen de cennete girebilirsin ve şu ilerdeki altın kaplama custom Road King’e bineceksin.”

Animal, ağzı kulaklarında motora yaklaşır; ama tam o mükemmel alete yaklaşırken, birden kafasını depoya yaslayıp ağlamaya başlar. St. Peter hızla yanına gider ve sorar: “Ne oldu?”

“Karını hiç aldatmamışsın, cennete girmeye hak kazandın ve sonsuza kadar, hiçbir sorun yaşamadan, rüyalarının motosikletini kullanacaksın.” Animal gözyaşları içinde cevap verir:” Şu kadını görüyor musun, şu külüstür Vespa’yı kullananı. O benim karım.”

Kaynak: http://motorcycles.about.com/library/ucjoke020.htm

**************************I***************************

SOS.jpg


Yazının başında zavallı motorcu kardeşimizi görüyoruz... :salut:

:bestmt: 'teki doslara ona bira göndermek için bir kampanya düzenlememizi öneriyorum... :cat:

:queen:

**************************I***************************

Kaskın önemini kavramış bir dost! :cat:


helmetmouse.jpg



******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
- FLOOD= Arka arkaya atılan mesaj arada başka bir cevap olmadan aynı üyenin birden fazla mesaj atması
********************I**********************
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
95
ben de birsey yollayayım, uzaak da olsa motorlarla da alakasi var :cherry:


dingil3po.gif
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
26
DİKKAT
Kadın doktora gittikten sonra eve geldi ve kocasına müjdeyi verdi: - Hamileyim! Adam şaşkınlık içerisinde: - İmkansız!.. Ben hep dikkat ederim... Emin olmak için doktoru ziyaret etti: - Anlayamıyorum doktor, dikkat etmiştim. - Bakın bayım... Bu araba kullanırken dikkat etmeye benzer. Siz dikkat edersiniz ama başkası gelip çarpar!..


MOTOR FARI
Temel motorsiklet ehliyeti almaya karar verir.Kursa gider sınavlardan ve testlerden geçer. Son bir kaç soru sorarlar.-Karanlık bir yerden sana doğru tek far geliyorsa o nedir?(temel biraz düşünür)motorsiklet der ve ehliyeti alır.aradan 2 hafta geçer ve temeli hastanede bulurlar.-Geçmiş olsun nasıl oldu?-Valaa abicim tünelden yanyana 2 tane motorsiklet geliyordu ben de aralarından geçeyim derken bişeye çarptım. Meğer o motorsiklet değil de arabaymış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst