En sağlam fıkra bilen buraya

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
hacı bi gün arabasıyla kaptırmış geliyor ileridede radar var e haliyle radara giriyor neyse
ileride polis hacıyı durduruyor hacı kızıyor noldu polis bey durduk yere niye durduruyorsunuz beni der,polis radara girdin hacı der
hacı hemen arabaya biraz yürütür yemedikye radarınızı al çıktık işte der :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
uzun yıllardır evli olan yaşlı çift aralarında konuşurlarken ;

yaşlı amca , ''hanım , git ocağın üstüne su koyda ısınsın '' der,

yaşlı amcanın eşide , ''ne yapacaksın bey akşam akşam sıcak suyu , heryerim ağrıyor zaten'' diye çıkışır ,

yaşlı amcada bunun üstüne ''haanımm !! '' der , bir daha deneriz'' ,

''ooooldu oldu.''

''olmadı !! çay demler içeriz sıcak suyla niye kızıyorsun ki'' diye yapıştırır cevabı...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
gezelim görelim misali bir programda adamlar yaşlı adama sormuşlar..

amca sen çok şey yaşamışsındır..bize çok sevindiğin bir olayı anlatırmısın???

tabi oğul demiş ..bir gün muhtarın eşeği kayboldu..adam üzüntüden geberecek..biz tüm köylü olarak aradık aradık aradık bir hafta sonra eşeği bulduk..köyde bi sevinç bi sevinç sorma...biz o sevinçle hepimiz eşeğe bi yasladık..........

hop amca bu ne biçim sevinme kamera var burda biraz daha dikkatli olda başka bişey anlat demişler..

adam anlatmaya devam etmiş...bi gün köyde bakkalın karısı kayboldu...adam üzüntüden geberecek..biz tüm köylü olarak aradık aradık aradık bir hafta sonra karıyı bulduk..köyde bi sevinç bi sevinç sorma...biz o sevinçle hepimiz karıya bi yasladık..........

hooop kess...olmadı amca..anlaşıldı senin bütün hikayelerin böyle..en iyisi sen üzüldüğün bir hikaye anlat demişler...

adamın gözleri dalmış.surat ifadesi değişmiş...evlat demiş ben bi gün ormana ava gittim...bi süre sonra bi kayboldum.................:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
gezelim görelim misali bir programda adamlar yaşlı adama sormuşlar..

amca sen çok şey yaşamışsındır..bize çok sevindiğin bir olayı anlatırmısın???

tabi oğul demiş ..bir gün muhtarın eşeği kayboldu..adam üzüntüden geberecek..biz tüm köylü olarak aradık aradık aradık bir hafta sonra eşeği bulduk..köyde bi sevinç bi sevinç sorma...biz o sevinçle hepimiz eşeğe bi yasladık..........

hop amca bu ne biçim sevinme kamera var burda biraz daha dikkatli olda başka bişey anlat demişler..

adam anlatmaya devam etmiş...bi gün köyde bakkalın karısı kayboldu...adam üzüntüden geberecek..biz tüm köylü olarak aradık aradık aradık bir hafta sonra karıyı bulduk..köyde bi sevinç bi sevinç sorma...biz o sevinçle hepimiz karıya bi yasladık..........

hooop kess...olmadı amca..anlaşıldı senin bütün hikayelerin böyle..en iyisi sen üzüldüğün bir hikaye anlat demişler...

adamın gözleri dalmış.surat ifadesi değişmiş...evlat demiş ben bi gün ormana ava gittim...bi süre sonra bi kayboldum.................:queen::queen::queen:

:queen::queen::queen:
GPS cihazı şart oldu :)
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
138
bir adam warmış sesi ince bir bara gitmiş elini masaya vurmuş ve bana bir bira demiş ve herkes gülmeye başlamış çünkü adamın sesi çok inceymiş adam çok utanmış ve eve gitmiş ertesi akşam gene bara gitmiş gene aynı olay olmuş yine utanmış diğer akşam yine gitmiş gene aynı şeyler yaşanmış ve adam artık pes etmiş ve doktora gitmiş demiş bnm sesim çok ince çok utanıyorum doktorda ona bir çubuk vermiş ve demişki bara gitmeden önce onun üstüne otur tamam demiş nyse dayı üstüne oturmuş ve bara gitmiş demişki bana bir bira (kalın bir sesle) herkess oooo çekmiş adama tırsmışlar dayının g..tü kalkmış nyse 2.ci akşamda gidiyor yine ooo falan çekiyolar adama 3.cü akşam geliyo bu sefer tekrar vuruyor elini masaya ve ses yine ince yine utanıyor herkes gülüyo falan eve gidiyo karısına soruyo hanım benim çubuğu gördünmü diye kadın ise(kalın bir sesle :D)ben nerden bileyim senin çubuğunu
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
comix amma illa bel altımı olacak arkadaşlar yokmu + 03 fıkra beya :)

daha önce verildi mi bakmadım, işte fıkra:

Alman,Fransız,İngiliz ve Temel Küçük bir uçakta seyahat ederlerken yardımcı pilot heyecanla gelerek
-"Bakın büyük bir sorunumuz var,uçağın motoru arızalandı ve düşüyoruz.Bu yüzden uçaktaki yükü hafifletmemiz lazım.içinizden birisi kendini feda etmek zorunda" deyince .
Herkes birbirinin yüzüne bakmaya başladı.Kısa bir sessizlikten sonra Alman gururla ayağa kalkarak
-"Çok yaşa Almanya" diyerek bağırdı ve kendini aşağı attı.
Fakat on dakika sonra yardımcı pilot gelerek aynı şeyleri söyledi.Bu sefer Fransız gururla ayağa kalktı ve
-"Çok yaşa Fransa" diyerek kendini aşağı attı.
Fakat biraz sonra yardımcı pilot gene gelerek
-"Maalesef inebilmek için son bir kişinin daha kendini feda etmesi gerekiyor" dedi.Temel ve İngiliz bir müddet birbirlerine baktılar ve Temel gururla ayağa kalkarak
-"Çok yaşa Türkiye" diye bağırdı ve İngilizi tutup aşağı attı. :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------

Bir grup ingiliz, amerikan ve Türk gemiyle yolculuk ediyorlarmış. Birden şiddetli bir fırtına kopmuş.Geminin batacağını anlayan kaptan
hemen yolculara koşup gemiyi boşaltmalarını istemiş.Fakat kimse buna
inanmayarak kendini denize atmayı kabul etmemiş. Bir süre sonra bütün yolcuların ölüm tehlikesiyle karşı karşıya olduğunu gören kaptan hemen bir tayfasını çağırmış. "Git bir de sen dene onları gemiden atlamaya ikna etmeyi" demiş.Tayfa gitmiş ve kısa bir süre sonra geri dönmüş. Kaptan merakla sormuş:
-Eee,noldu?
-Hepsi atladılar efendim.
Kaptan çok şaşırmış:
-Nasıl olur,daha demin kıllarını bile kıpırdatmamışlardı.
Ne dedin onlara?
-Çok kolay. İngilizlere "Sizin gibi soylu insanlar batmak üzere olan
bir gemide olmamalılar" dedim.
Amerikalılara deniz suyunun insan vücudu için çok faydalı
olduğunu söyledim.
-Peki ya Türklere ne dedin?
-Onlara da "Denize girmek yasak! " dedim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

Bunu mutlaka okuyun

Türk kafile bir uçakta yurt dışına gidiyormuş. Pilot aniden
hostesleri çağırmış ve demiş ki:
"Uçak düşmek üzere. tüm yolculara atlamalarını söyleyin.
Şu anda deniz üzerindeyiz ve denize çok yakın uçuyorum, atlarlarsa kurtulma şansları var ama atlamazlarsa herkes ölecek!!!"
Tabii böyle bir şeyi insanlara yaptırmak çok zor. Hosteslerden en akıllısı düşünmüş taşınmış,herkese uygun bir dille anlatılırsa uçaktan atlamaları sağlanır diye karar vermiş ve ilk olarak Amerikalı kafilenin yanına
gitmiş:
"Sayın yolcularımız; üzerinde bulunduğumuz alan Japonların araştırma laboratuarlarıyla kaplı. Eğer oraya ulaşırsanız tüm Japon teknolojisi sırlarını kaparsınız!" Bütün Amerikalılar koşarak çıkışa gitmiş ve atlamış;
Sonra hostes İngilizlere yönelmiş:
"Sayın yolcularımız şu anda dünyanın en geniş ve verimli
sömürgeleri üzerindeyiz; eğer hemen el koyarsanız sonsuza dek sizin olurlar!" Bütün İngilizler hevesle atlamış;
Sıra Fransızlara gelmiş. hostes: "Bayanlar baylar,
affedersiniz rahatsız ediyorum; fakat rica etsem uçaktan atlar misiniz? şimdiden teşekkür ederim" demiş
Fransızlar: "tabi, mersi!" demiş ve sırayla atlamışlar.
Hostes bu kez Almanlara yönelmiş:
"Laaaan! atlayın çabuk aşağı!" diye bağırmış Alman kafile
"heil" demiş ve atlamış
Veee sıra gelmiş Türklereee. Hostes yandan yandan gülümseyerek ve koltuğa hafif dayanarak şöyle demiş:
"Siz var ya... buradan hayatta atlayamazsınız!!!!!!":queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ame......liyat masasındayken, ölümede çok yaklaşmışken, birden bir Azraili görüyor ve soruyor:
'Benim saatim geldimi?'
Azrail cevap veriyor:
'Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve 8 günün var'.
Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtturuyor ve
göğüslerini düzelttiriyor.
Kısacası: 'Yeniden doğmuş gibi'
Daha uzun bir süre yaşayacağını bildiği için şimdi, o kadar
ameliyatın değdiğini düşünüyor.
Son ameliyattan sonra,
hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.
Tam karşıdan karşıya geçiyorken ambulans çarpıyor ve ölüyor.
Azrail'e soruyor: '40 seneden daha fazla yaşayacağımı söylemiştin
neden o zaman bana o ambulansın carpmasini engellemedin?
Azrail cevap veriyor:
'Kız, allah canını almasın ben seni tanıyamadım ki.. :)))
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ame......liyat masasındayken, ölümede çok yaklaşmışken, birden bir Azraili görüyor ve soruyor:
'Benim saatim geldimi?'
Azrail cevap veriyor:
'Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve 8 günün var'.
Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtturuyor ve
göğüslerini düzelttiriyor.
Kısacası: 'Yeniden doğmuş gibi'
Daha uzun bir süre yaşayacağını bildiği için şimdi, o kadar
ameliyatın değdiğini düşünüyor.
Son ameliyattan sonra,
hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.
Tam karşıdan karşıya geçiyorken ambulans çarpıyor ve ölüyor.
Azrail'e soruyor: '40 seneden daha fazla yaşayacağımı söylemiştin
neden o zaman bana o ambulansın carpmasini engellemedin?
Azrail cevap veriyor:
'Kız, allah canını almasın ben seni tanıyamadım ki.. :)))

:queen::queen::cat:
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
ferrarili murat 124

Temel, yıllar sonra biriktirdiğiyle elden düşme Murat 124 alır. Arabasıyla memleketine giderken araba arızalanır.

Yolun kenarına çeker, motor kapağını açar, ne olduğunu anlamaya çalışırken bir Ferrari yanaşır:
- Hayrola hemşerim, arabanın nesi var? İstersen senin arabayı benimkine bağlayalım, çekeyim ilk tamirciye kadar.

Temel bu teklife çok sevinir. Ara halatı ile Murat’ı Ferrari’ nin arkasına bağlarlar. Ferrari’ nin sahibi genç uyarır:
- Ben hız yapmayı çok severim. Eğer farkında olmadan aşırı hız yaparsam, sen selektör yap beni uyar!

Temel: Tamam!

Yola koyulurlar. Bir süre sonra Ferrari gaza basmaya başlar, 60.80.100… derken, Murat124 arkadan selektör yapar. Ferrari durumu anımsar ve yavaşlar, bir sure sonra Ferrari yeniden gaza basar, 70, 80,100… Selektör yeniden anımsatır. Ferrari yavaşlar. Yolda bu şekilde ilerlerken bir Lamborghini Ferrari’ ye yaklaşır:
- Kapışalım mı?

Ferrari yanıtlar:
- Nesine? 340 km. ötedeki benzinliğe ikinci varan, ilk varanın deposunu doldurur.

Ferrari hemen onaylar ve yarışa başlarlar. 120, 140, 180, 220… O arada trafiği denetleyen helikopterdeki görevli polis, genel merkeze bilgi vermektedir:
- Komiserim, şehrin kuzeyindeki yolda trafik güvenliği tehdit altında!!! 3 araç yarış yapıyor. Ferrari ile Lamborghini saatte 300 km hızla yan yana gidiyorlar, arkadan da Murat 124 onları geçmek için 10 dakikadır selektör yapıp yol istiyor!!
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
235235235 senelik fıkrayı tekrar hatırlattığınız için teşekkürler. Duymayan olması da ilginç tabi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst