En Güzel Motosiklet Yarışması

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sen nasil oldun yahu.
Ben esegin teki oldugumdan aklimdan çikmis gitmis.
Yengen bugun sordu.:pr:
Ne oldu o çocuk iyimi diye?:)
Oyle salak salak yuzune bakip kalmisim.
Dedim hala bacagi alçidaymis ama yakinda iyilesir.
Salladim ama tutturmusumdur insallah.:)

Yok yok tutmadı, platinleri aldılar canlı canlı , alçıyı da :queen:
Tüm mt ahalisinin ismini saydım sıradan çiviler çekilirken hiçmi kulakların çınlamadı :p
İyiyim şimdi yarın itibarı ile sürekli ayakkabı giyip evde yavaş yavaş değneklere kırık olan ayağa yük vericem, 1 ay içinde değnekleri atmazsan gözüme görünme dedi doktor, yürümek isteidğimden değil kendisi deli olduğundan ve kendisinden 300 le düz duvara patlamaktan daha çok korktuğumdan yürüyücem :p
2,5 ay soora normal e dönücekmişmi komple, hayırlısı:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yok yok tutmadı, platinleri aldılar canlı canlı , alçıyı da :queen:
Tüm mt ahalisinin ismini saydım sıradan çiviler çekilirken hiçmi kulakların çınlamadı :p
İyiyim şimdi yarın itibarı ile sürekli ayakkabı giyip evde yavaş yavaş değneklere kırık olan ayağa yük vericem, 1 ay içinde değnekleri atmazsan gözüme görünme dedi doktor, yürümek isteidğimden değil kendisi deli olduğundan ve kendisinden 300 le düz duvara patlamaktan daha çok korktuğumdan yürüyücem :p
2,5 ay soora normal e dönücekmişmi komple, hayırlısı:)

Neyse en azindan iyisin.:p
Ulem bu kadinlarin naifligi beni oldurecek.
Dusunsene sen kaza yaptigin gun yengen isten gelmisti ve ben senin haberini okuyordum.
Moralim bozuktu yengen ne oldu suratin asik diye sordu.
Sevdigim bir kardesim kaza yapmis ona bozuldum dedim.
nesi var?
diye sordu.
Yengen hemsiredir.
Ben de mesleki merak diye dusunduydum.
Aradan bunca zaman geçti.
Bugun yine sordu.:)
Ben nerdeyse kaza yaptigini unutmusum.
O unutmamamis.
Ulem kadin olmak mi lazim ne insan olmak için?
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Neyse en azindan iyisin.:p
Ulem bu kadinlarin naifligi beni oldurecek.
Dusunsene sen kaza yaptigin gun yengen isten gelmisti ve ben senin haberini okuyordum.
Moralim bozuktu yengen ne oldu suratin asik diye sordu.
Sevdigim bir kardesim kaza yapmis ona bozuldum dedim.
nesi var?
diye sordu.
Yengen hemsiredir.
Ben de mesleki merak diye dusunduydum.
Aradan bunca zaman geçti.
Bugun yine sordu.:)
Ben nerdeyse kaza yaptigini unutmusum.
O unutmamamis.
Ulem kadin olmak mi lazim ne insan olmak için?

Her an içinde olan dışardan bakan kadar iyi göremezmiş, iki gözünün arasından dikkatli bak şmdi, ne görüyosun?? bi burnun varmış dimi :)
O gün o halde aradın ya , yetti bitti gitti zaten :rendeer:
İnsan olmak için her zaman bi yerde nerde olursan ol orda olduğunu hissettirmek yeterli, hissettiriyosun bunu bil:wiinkk:

Bende motorun resimlerin attım bakarsın castrol yağ çıkar bi 4 lt lik te kaza dan 2 gün önce koyduğum yağı yenilerim :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Her an içinde olan dışardan bakan kadar iyi göremezmiş, iki gözünün arasından dikkatli bak şmdi, ne görüyosun?? bi burnun varmış dimi :)
O gün o halde aradın ya , yetti bitti gitti zaten :rendeer:
İnsan olmak için her zaman bi yerde nerde olursan ol orda olduğunu hissettirmek yeterli, hissettiriyosun bunu bil:wiinkk:

Bende motorun resimlerin attım bakarsın castrol yağ çıkar bi 4 lt lik te kaza dan 2 gün önce koyduğum yağı yenilerim :p

Tamam len!
duygu somurusu yapma.
Oy veririz.:cherry:

Sen bir an once iyilesmeye bak.
Temmuz 15 den sonra Turkiyedeyim.
Istanbulda 3 tane pipirikli arkadasim var.
Yeni motor almislar ama ben binmeden ve okey demeden içleri rahat etmeyecek.
Bir tane F4 bir tene Kawasaki bir tane de BMW'nin yaris makinasi beni bekliyor.
BBG evine gaz açicaz haberin olsun.
Yok benim ayagim kirikti, bugun olmaz basim agriyor falan anlamam haberin olsun.:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Tamam len!
duygu somurusu yapma.
Oy veririz.:cherry:

Sen bir an once iyilesmeye bak.
Temmuz 15 den sonra Turkiyedeyim.
Istanbulda 3 tane pipirikli arkadasim var.
Yeni motor almislar ama ben binmeden ve okey demeden içleri rahat etmeyecek.
Bir tane F4 bir tene Kawasaki bir tane de BMW'nin yaris makinasi beni bekliyor.
BBG evine gaz açicaz haberin olsun.
Yok benim ayagim kirikti, bugun olmaz basim agriyor falan anlamam haberin olsun.:cherry:

Usta benim makineyede bir bakiversen bu arada iyi olur yaaaaa...
Son sürati nedir bilmek istiyorum...
Ben tirsiyorum ufaktan... Kafa kagidinda azami sürat 215 km/h yaziyor...
220 yi gecermi benim makina? :cherry::cherry:
Gecmez dersen hemen büyügüne bakicamda... :)
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
jürideki ilk isim okan bayulgen :pr: once vitesli motor kullanmaya başlasın.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ulem cerrahi.
Hu çekerek mi kafayi boyle guzel buluyon.
Nasil yapiliyor bana da ogret de bosuna masrafa girmeyelim.:cherry:
Elint zaten yazmis juri uyelerini.:mrgreen:

nan okumamısım alt tarafı gormedim ne bilim be abi :mrgreen:
Hu cekilerek guzellesen kafayı bilsen zaten bir daha agzına icki koymazsın :wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzafferim denizcim.:)
Motor scooter kategorisinde ve el emegi goz nuru.
Yanlis hatirlamiyorsam Barkin bunu kendisi yapti.
Anladinmi simdi?:wiinkk::)

Heheheh Coq Arkadaş:cat: Tam istediğim cevabı almış bulunuyorum:p El emeği, göz nuru olan bunun gibi birşeye sadece güzel denmez, süpper denir:rendeer: Ben motoruma düzgün bir şekilde bir çıkartma/stikır bile yapıştıramıyorum:p
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
Bende EFSANE ile katılmak istedim ama galiba sür dolmuş resmi kabul etmedi


yalnızkurt hasta oldum motoruna :queen: ilerde bi gün ikinci bi motor olarak boyle bi ogarım olacak insallah benimde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

bu arada boyle bi ogar toparlamak kaca malolur ???
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Bende bu motorumla katildim,

qov9yc.jpg



diger resimler: http://www.motosiklet.net/forum/mot...sima-yaptigim-harley-bobber-in-resimleri.html

projenin yapim asamalari: http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html

video :)
http://www.youtube.com/watch?v=1c1iJXMMWDk
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Angel Spears, sana oy verdim ama kazanirsan, motoru gormek isteyecekler haberin olsun.
4 litre yag için çekilmez o yol.:p

Bu arada Barkin(carlgustav) hala birinci durumda.
Biri ona yetismis ama MT orayi dumduz eder.:cat::bounce:
Eger forumumuzdan scooter kategorisinde baska katilan yoksa, Barkin arkadasima desteklerinizi rica ediyorum.
Hadi koparalim kafasini sunun.

20100119__9933282732.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka alternatif var mı ki,ben hepsine tek yıldız,azına 2 yıldız bu kırmızı emek kokan canavara da 5 yıldız attım:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
yalnızkurt hasta oldum motoruna :queen: ilerde bi gün ikinci bi motor olarak boyle bi ogarım olacak insallah benimde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

bu arada boyle bi ogar toparlamak kaca malolur ???

Arkadaşım ustalarına bağlı motorun durumuna bağlı ama inan bu türü yaşattıkça yaşatıldığını gördükçe hep gıpta ile bakıyorum
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
38
benim motosikletim bu yarışmada aday resimleri görebilirsiniz puanlarınızı bekliyorum arkadaşlar
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Ah be kardesim koyulacak motoru koymamıssın :pr:

Arkadaşlar dün yarışma yetkilisi selçuk bey aradı benim motorun yarışmaya kabul edildiğini ve şu an ilk altı motor içinde olduğunu fakat perşembe veye en geç cuma günü motoru fuara beklediklerini söylediler benimde bu hafta bunu yapmam mümkün değil kendilerinden sponsor olurlarsa ben gelmesem dahi motoru gönderebileceğimi söyledim tekrar beni arayacaklarını söylediler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst