- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Sen nasil oldun yahu.
Ben esegin teki oldugumdan aklimdan çikmis gitmis.
Yengen bugun sordu.r:
Ne oldu o çocuk iyimi diye?
Oyle salak salak yuzune bakip kalmisim.
Dedim hala bacagi alçidaymis ama yakinda iyilesir.
Salladim ama tutturmusumdur insallah.![]()
Yok yok tutmadı, platinleri aldılar canlı canlı , alçıyı da :queen:
Tüm mt ahalisinin ismini saydım sıradan çiviler çekilirken hiçmi kulakların çınlamadı
İyiyim şimdi yarın itibarı ile sürekli ayakkabı giyip evde yavaş yavaş değneklere kırık olan ayağa yük vericem, 1 ay içinde değnekleri atmazsan gözüme görünme dedi doktor, yürümek isteidğimden değil kendisi deli olduğundan ve kendisinden 300 le düz duvara patlamaktan daha çok korktuğumdan yürüyücem
2,5 ay soora normal e dönücekmişmi komple, hayırlısı
