Herkesin masaüstünü beğendim.:cat:.Dedim ya ben kullanmıyorum:bounce:..Şuan kullandığım laptop servisin bana geçici olarak(benimki arızalandı ve İst.Servisine çufçufladı.:

cgum:

verdiği laptop..Biraz ağır çalışıyo ama idare edecez artık..Özledim yaw casperimi.::146::.