- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar. Musait zamanda servise gidicem fakat once size sormak istedim. Motosikletim 2011 model 14200km de. Son zamanlarda frenlerimin az tuttugunu fark ediyorum. Soyle bir durum var. Frenler en dipte şıkarken duzgun tumaya basliyor. Bıraz meyil asagi pozisyonda tam sıkılı durumda duruyorken frenleri cok az gevsettigimde tik tik tik dixe ses cikararak kaliperler kaciriynr. Aynisini arka frenle yaptigimda olmasi gereken gibi yavasca ve surekli surtunmeyi bana hissettirerek hareket basliyor.on ve arka hidrolikleri yeni degistirttim. Bir degisiklik yok. Sizce sorun nedir