Emrello'nun İstanbul'dan kaçış rotaları - 1

Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar... Mümkün olduğunca İstanbul'a yakın ve "alakasız" yolları keşfetmeye çalışıyorum. Maksat km olsun! :)
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
teşekkür ederim sayende yeni gezi güzergahları keşfetmiş olduk darısı bizimde başımıza diyelim
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
66
Emre'ciğim;
eline diline motoruna sağlık. Anlatım dili ve resimler çok güzel olmuş. Paylaşım için çok çok teşekkürler.
sevgiyle kal..
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
43
Nereye kaçarsanzı kaçın İst.un kalabalıgından uzaklaştıgınız anda yeni bir dünya ya gelmişsiniz hissi uyandırır ama dönüşü kötü bu işin.Emeginize saglık bol ve isabetli kaçışlar.
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
60
valla süper olmuş eline emeğine motoruna sağlık tekerin yere hep düz bassın emi :)
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Nereye kaçarsanzı kaçın İst.un kalabalıgından uzaklaştıgınız anda yeni bir dünya ya gelmişsiniz hissi uyandırır ama dönüşü kötü bu işin.Emeginize saglık bol ve isabetli kaçışlar.

Dönüş kötü gerçekten, hele bir de Avrupa tarafından dönüyorsan, köprü trafiği falan... :pale:

Mümkünse bir fırsatını bulup tamamen kaçmak lazım İstanbul'dan...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 PM ----------

valla süper olmuş eline emeğine motoruna sağlık tekerin yere hep düz bassın emi :)

Teşekkürler, hepimizin düz bassın inşallah! :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimlerle birlikte yorumlarında güzel :) devamını beklıyoruz:)
 

fsb

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
1
Aradan neredeyse 7 sene geçmiş... Yazıları çok beğendim ve benzer rotaları yapmak için çok heyecanlandım. Kısmetse bu hafta sonu yeni motorum ile ilk rotayı yapacağım. Yollar ve cevre hala aynı güzellikte midir bilemiyorum. 7 yıl içerisinde istanbulda karşılaştığımız tahribat ve değişim ile bu rotalarda da karşılaşmamayı umuyorum...
paylaşımlar için teşekkürler.

Not: resimleri göremedim belki de aradan uzun zaman geçtiği içindir, keşke onları da görebilseydim, ancak hayal etmek de güzel oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Emrello, yillardir burada okudugum en guzel gezi raporlarindan biriydi diyebilirim. Telefondan olsa gerek resimleri goremedim ama olsun yine de cok guzeldi. Tesekkurler paylasim icin.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Emrello, yillardir burada okudugum en guzel gezi raporlarindan biriydi diyebilirim. Telefondan olsa gerek resimleri goremedim ama olsun yine de cok guzeldi. Tesekkurler paylasim icin.

Maalesef imageshack paralı hizmet olunca benim resimlerin bağlantılarını iptal etmiş. Ama ilk iki gezi dışında geriye kalan tüm gezilerdeki resimleri görebiliyor olman lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

Google'da emrello kaçış rotaları aratınca çıkıyor. Toplamda 10 kaçış rotası var. Bir de video olması lazım.

10'dan sonra bıraktım artık yazı yazmayı. :)
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar. konu yeniden hareketlenmiş :)

emrello arkadaşımız resimleri ben de göremedim ama güzergah tavsiyeleri için teşekkürler.

Tuzlada oturuyorum. İstanbul kaçışları için bu tip rotalarla program yapmak isteyen arkadaşlar varsa görüşelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst