Nereye kaçarsanzı kaçın İst.un kalabalıgından uzaklaştıgınız anda yeni bir dünya ya gelmişsiniz hissi uyandırır ama dönüşü kötü bu işin.Emeginize saglık bol ve isabetli kaçışlar.
valla süper olmuş eline emeğine motoruna sağlık tekerin yere hep düz bassın emi![]()
Emrello, yillardir burada okudugum en guzel gezi raporlarindan biriydi diyebilirim. Telefondan olsa gerek resimleri goremedim ama olsun yine de cok guzeldi. Tesekkurler paylasim icin.