- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #21
güzel gezi olmuş tekeriniz düz bassın.
Teşekkürler, hepimizin
Yahu tozu dumana katanlardansızın, hani ansızın seher vakti dalanlar gibi...:cat:
Beni benden aldın gene Yüce baba..
Eyvallah
geziniz güzel olmuş emeğinize sağlık bu yemek neyemeği merek ettim :wiinkk:
Teşekkürler, her ne kadar foto altı yazılarda çuvallasam da çok keyifli olduğu doğru
O Turna balığı. Tatlı su balığı. Uluabat Gölü'nden çıkıyor. İlk kez yedim ben de, beğendim şahsen
Direk göl kenarındaki bir mekanda salata ve içecek dahil fiyatı 13 TL gibi birşeydi. Merak edenler için..