Emniyet şeridinde kaza

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
5
Bir müsübet bin nasihattan iyidir derler ya doğruymuş. Ben ve yüzlerce arkadaşım bu yazıları okusun okusunki başımıza böyle bir olay gelince şaşkın olup zarar görmeyelim. Evet Emniyet Şeridi Yasak ama bizi zorla ite kaka sokanların hiçmi suçu yok . Geçmiş olsun arkadaşım, Umarım tez zamanda müzisyen hayatına devam edersin. Keşke toplanıp tafiği kitleyerek pretesto edelim, yazık bunca yanan yüreğe :( :(

Teşekkür ederim dostum ve sana katılıyorum.Zaten başıma gelenleri anlatmamın nedeni bu,dilerim kimsenin başına kaza bela gelmez ama olurda başınıza yaralanmalı kaza gelirse hemen orada yaralanmalı kaza tutanağı tutturmak gerekiyor,çünkü bunu yaptırmazsanız ne sağlık sigortanız masrafları ödüyor,ne haklılığınızı yada haksızlığınızı ifade edebilirsiniz ve benim gibi mahkemelik olursunuz.

Emniyet şeridinden gitmenin cezasını ödemeye razıyım.Ayrıca bende otomobil sürüyorum,buraya yazılanlara göre yolda giderken aniden emniyet şeridine kırıp motorcu katledersem ve fenalık geldi,kalbim sıkıştı dersem işin içinden sıyrılabilirim demekki.Mantıklı mı bu şimdi?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Teşekkür ederim dostum ve sana katılıyorum.Zaten başıma gelenleri anlatmamın nedeni bu,dilerim kimsenin başına kaza bela gelmez ama olurda başınıza yaralanmalı kaza gelirse hemen orada yaralanmalı kaza tutanağı tutturmak gerekiyor,çünkü bunu yaptırmazsanız ne sağlık sigortanız masrafları ödüyor,ne haklılığınızı yada haksızlığınızı ifade edebilirsiniz ve benim gibi mahkemelik olursunuz.

Emniyet şeridinden gitmenin cezasını ödemeye razıyım.Ayrıca bende otomobil sürüyorum,buraya yazılanlara göre yolda giderken aniden emniyet şeridine kırıp motorcu katledersem ve fenalık geldi,kalbim sıkıştı dersem işin içinden sıyrılabilirim demekki.Mantıklı mı bu şimdi?

Hocam bu konuda yerden göge kadar haklısınız emniyet şeridine girerken ne olursa ama ne olursa aynalardan bakıp ona göre girmeli bu doğru ama emniyet şeridini de anormal haricinde kullanmak yanlış... Bence sizin canınız herşeyden önemli ALLAH korusun Ya size birşey olsaydı ALLAH kimseye yaşatmasın bu gibi kazaları (Amin)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst