- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Bugün kızılaydaki sürücü kursuna a2 direksiyon sınav harcı yatırmak için arabayla gittim.Kemerimi taktım güzelcene verdim harcımı döndüm tekrar ulusa gidiyorum kemer hala takılı.iş yerime iyice yaklaştım.Kemerde bunalttı çıkarayım zaten geldim dedim kendi kendime.çıkardım, ışık yeşil yandı 20 metre gitmeden polis gel gel yaptı cezayı kesti gitti.Bende bu şans varken sizce motosiklet sürücüsü olabilir miyim ben ?
Bu tshirtten sipariş verecem yakında
Bu tshirtten sipariş verecem yakında