Emniyet kemeri cezası yedim

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bugün kızılaydaki sürücü kursuna a2 direksiyon sınav harcı yatırmak için arabayla gittim.Kemerimi taktım güzelcene verdim harcımı döndüm tekrar ulusa gidiyorum kemer hala takılı.iş yerime iyice yaklaştım.Kemerde bunalttı çıkarayım zaten geldim dedim kendi kendime.çıkardım, ışık yeşil yandı 20 metre gitmeden polis gel gel yaptı cezayı kesti gitti.Bende bu şans varken sizce motosiklet sürücüsü olabilir miyim ben ?

Bu tshirtten sipariş verecem yakında :p

emniyet_kemeri_t-shirt_tasarim_shop__24185125646.jpg
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Olmaz hocam.
Yarin kask bunaltir,
mont bunaltir,
bot bunaltir.
Yol yakinken vazgeç.


kasksız,montsuz,eldivensiz yola çıkmam motor bu.arabada airbag var bilmem ne var kurtarır ama motor bu Allah korusun kurtarmaz.Botu giymem orası ayrı.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Motorda emniyet kemeri yok rahat ol... :)

vay canına :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Babayi kurtarir.:)
Emniyet kemerin takili degilse hiç biri bir ise yaramaz.

emniyet kemeri takılı olmadığında uyarı veriyor araba dıtt dıtt diye kafa s.... bir ses var.onun için ya ölüm kemeri dediğimiz şeyi yapıyoruz yada emniyet kemeri kafası takıyoruz.yani sonuçta takılı.Babayıda kurtardım, anayıda kurtardım
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Dün sabahtan, Çamlıca gişelerden TEM'e çıktım en sağ OGS den, bir bayan polis işaret etti, camı açıyordum ne oldu diye ? Buyrun geçin dedi. Anladığım, emniyet kemerine bakmış.

HER ZAMAN TAKTIĞIM GİBİ dün sabah da takılıydı. Buraya yazmamın sebebi :

1. Bu aralar dikkatli olun.
2. Güvenlik kuralları şakaya gelmez. Bir dakika dan bir şey olmaz vs denmez.
3. Telefonla konuşanları da durduruyor mu bilmiyorum ama, bir de o konuya da eğilseler kısa zamanda iyi bir para kaldırırlar... Ben de o parayı devlete helal ederim.
(Alakasız şeylerden yazdıkları ceza parasını helal etmiyorum o ayrı.)
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
vay canına :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------



emniyet kemeri takılı olmadığında uyarı veriyor araba dıtt dıtt diye kafa s.... bir ses var.onun için ya ölüm kemeri dediğimiz şeyi yapıyoruz yada emniyet kemeri kafası takıyoruz.yani sonuçta takılı.Babayıda kurtardım, anayıda kurtardım
air bag'in vucudunuzun emniyet kemeri ile sabitlenmediği durumlarda faydası yok, zararı var. bakınız, aşağıdaki video.


 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Babayi kurtarir.:)
Emniyet kemerin takili degilse hiç biri bir ise yaramaz.

Aynen katılıyorum.
Mobese kameraları sürekli gösteriyor. Camdan uçanları, Airbag ne yapacak bacaktan tutup geri mi çekecek.
Airbag de amaç, kafanın direksiyona çarpıp darbe almamasını sağlamak, bebeksi yüzü kaybetmemek.
Kemer de ise amaç, camdan ucup semaya yükselmemek, yolda yamulmuş şekilde yatmamak.
A noktasından B noktasına varana kadar ne olur şu kemeri çıkarmayalım. Normal de takarım diyip kendimizi de kandırmayalım.
her zaman takalım. Siz yavaş gitseniz bile illaki bir hayvan deli gibi sürüyordur. bu düşünerek yola çıkalım. :cat:
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
69
Vala bende 3 günde 2 kez ceza yedm artık bakkala giderken bile emniyet kemeri takyorum bedavadan 150 küsür lira içim acıyor :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kemer kaza aninda seni aracta tutar . O an en guvenli yer orasidir. Eger sen yola firladiginda uzerinden gececek kamyonu engelleyecek bir airbag kullaniyorsan bisey diyemeyiz.
Kazalari seyrediyorsan goruyorsundur , koca adamlar normalde urassalar gecemmeyecekleri camlardan firlayip bk cuvali gibi yola savruluyorlar. Bir cogundada air bag var .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst