elektrik motorunu da denedim.Mercedesten çıkma elektrikli cam krikosunu taktım,iki kere kaldırdı,o da boşken.sonra o da bozuldu.Hidrolik olması şart.
kaya abi benim motor vitese gecerken stop ediyo debriaj ayırmıyomu yoksa . benzin pompasından mı ne dersin
marş motoru bencede iş görür gibi baya kuvvetli.araya scooter'ların ayak marş yayından koyucaksın herhalde kaldırır gibi geliyor.
Şu orta sehpaları hiç sevemedim . Çok dengesiz olduklarından park halindeki motorların bir numaralı devrilme sebebidir. Tek iyi tarafı zincir yağlarken ve lastik değiştirirken büyük kolaylık sağlaması, yoksa tamamen gereksiz.
Lineer aktuator ismi verilen dikey hareketli elektrik motorları mevcut, onlardan güçlü bir taneyi uygun açıda takarsanız olabilir.
Çok konforlu olduğu doğru ama bozulacak korkusu ile kullanamıyorumÇok pahalı meret. Sadece dar, orta sehpaya almanın zor olduğu noktalarda kullanıyorum.
Bu arada kesinlikle motorun üstünde oturur iken kullanılmaması gerekli.
benim dediğimde buydu ismini bilmiyordım öğrendim bir tane buldum sahibinden.com dahttp://www.sahibinden.com/ilan/is-makineleri-sanayi-sanayi-endustriyel-makineler-sanayi-lineer-aktuator-28898985/detay?
benim dediğimde buydu ismini bilmiyordım öğrendim bir tane buldum sahibinden.com dahttp://www.sahibinden.com/ilan/is-makineleri-sanayi-sanayi-endustriyel-makineler-sanayi-lineer-aktuator-28898985/detay?
25 santim strok ve 800 kg kapasite ile bu iş görür gibi görünüyor. Strokun elverdiğin en geniş açıda monte edilirse F650'i çok rahat kaldırır. Hem de çok basit bir düzenek olur, şase ve sehpaya kaynatılacak 2 tane vidaya bağlanabilir. Uydu anteninde kullanıldığına göre su geçirmezdir de aynı zamanda. Basit bir devre ile 12 volta çevrilebilir.
X9 500'deki parça fiyatına bakınca, 80 dolar resmen bedava.
Şu orta sehpaları hiç sevemedim . Çok dengesiz olduklarından park halindeki motorların bir numaralı devrilme sebebidir. Tek iyi tarafı zincir yağlarken ve lastik değiştirirken büyük kolaylık sağlaması, yoksa tamamen gereksiz.
Zincir yağlamak yeterli sebep. Haftada bir temizleyip yağlıyorsun, tekerleği çevire çevire 5 dakkada bitiyor. Birde orta sehpan yoksa (ki benim yok) eyvahlar olsun. Temizle bir metre ileri al, aynısından iki kere daha yap, yağla bir metre geri al, aynısından iki kere daha yap. Başladığımız noktadayız.
İstediğimiz gibi de temiz bir zincir olmuyor maalesef.
ayrıca cant temizligide olmuyor ve gv giibi 250 kg lık bir makinanın arkası 150 kg gelince sehbaya kaldırmak için en az 2 kişi lazım belinde fıtığı olmıyan