- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar. geçenlerde bir konu açmıştım sinyal lambalarımdaki bi bi sorun nedeniyle. ben bi tamirciye gittim ve biraz gözattıktan sonra sorunun kısa devre olabileceğine karar kıldık. motorun flaşörünü çıkarıp sinyal lambalarının sabit şekilde yanmasını sağladık ve sağ sinyalı actıgımızda (sinyal lambasının baglı oldugu) sigorta atıyor. 10 larca sigorta koyup hatayı anlamaya çalıştık. şöyle bir durum daha var sinyal bazen açtıgımda sigortayı attırmadan yanabiliyor fakat yandıgı zamanda motora gaz verdiğimde lamba sönme derecesine gelecek kadar az yanıyor. sonra kafasına estigi bi anda sigorta atıyor. birde direksiyonu sağa çevirince motor istop ediyor. o sorun daha oncede vardı yaptırmıştım(kafa grenajının oldugu yerde kablolarda temassızlık var demişti usta) ama şimdi tekrar nüksetti ara ara. fakat sinyal lambasıyla bi alakası olabilirmi sizce? yani yanında falan bulunuyorsa onunda kablolarında temassızlık yada baska bişey olup kısa devre yaptırıyo olabilirmi acaba. yada boyle bi durumda sizin olası sorunlara fikirleriniz ne olur arkadaşlar? niye bizden yardım istiyosun git yaptır diceksiniz belki ama flaşör bana ait olacak şekilde içini acıp kısa devreyı bulup yapmaya 100 tl gibi komik bi rakam verdi ve zar zor biriktirip motoruma sahip olmuşken 100 tlyi odemem zor biraz(piyasadan anlamasamda boyle bi işe 100 tl istemek bana biraz garip geldi). o yuzden yardım edebilrseniz cok sevinirim cünkü boyle seylerde yapılmazsa o sorun kendi kendimi yiyorum
r: geçen elime aldım aletleri kendim yapacaktım acıp yapabilirsem fakat bir kac adet alet yetersizliginden tam sokemedim
yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler