- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba ben forumda yeniyim. yeni aldığım(2.el) cbr 125 in arka lambalarından birisi hiç yanmıyor sinyal vermeye çalıştığım zaman vızıltı gibi bir ses çıkıyor. diğer sinyal lambası ise sinyal verdiğim zaman sürekli yanık kalıyor(ses falan çıkarmıyor ama). serviste ne kadara yaptıklarını bilmediğim için kendim yapmak istiyorum eğer sorunu büyük değilse. aranızda anlayan arkadaşlar yada fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkrler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
sinyal lambalarının ampulu patlak değil ayrıca kontrol ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
sinyal lambalarının ampulu patlak değil ayrıca kontrol ettim