sürekli yanan sinyal lambası sorunu... acil yardım lütfen

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
Arkadaşlar merhaba ben forumda yeniyim. yeni aldığım(2.el) cbr 125 in arka lambalarından birisi hiç yanmıyor sinyal vermeye çalıştığım zaman vızıltı gibi bir ses çıkıyor. diğer sinyal lambası ise sinyal verdiğim zaman sürekli yanık kalıyor(ses falan çıkarmıyor ama). serviste ne kadara yaptıklarını bilmediğim için kendim yapmak istiyorum eğer sorunu büyük değilse. aranızda anlayan arkadaşlar yada fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkrler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

sinyal lambalarının ampulu patlak değil ayrıca kontrol ettim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Flaşörü değiştir. 5-10 TL arası bir fiyatı vardır.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Evet dostum flaşörün bozuk.Uygun değerlerde flaşör al tak illa orjinal olmasına gerek yok.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
biryerde okumuştumda flaşörler bu taktıgımız ampullerle uymuyosa oda surekli yanıp sonmesine neden olabiliyormuş sanırım. arkadaşım senin bu soylediğin flaşörü değiştirme olayı sürekli yanan ve diğer ses çıkaran 2 sinyal içinde çözüm olurmu dersin? o flaşörün wattı falan varmı yada ne bileyim o tarz bişeyi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

birde röleni kontrol ettir dediler. onu kendim kontrol edebiliyormuyum avaba? yada değiştirsem çok pahalımıdır yoksa oda flaşör gibi ucuzmu? uygun flaşörün hangisi olduğuna nerden bakabilirim acaba? (çok soru sordum biliyorum ama hemen yapmak istiyorum o yuzden yardımlarınız için tşkkrler)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birde röleni kontrol ettir dediler. onu kendim kontrol edebiliyormuyum avaba? yada değiştirsem çok pahalımıdır yoksa oda flaşör gibi ucuzmu? uygun flaşörün hangisi olduğuna nerden bakabilirim acaba? (çok soru sordum biliyorum ama hemen yapmak istiyorum o yuzden yardımlarınız için tşkkrler)

Sinyal rölesi = flaşör.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dostum yanmayan ampülün patlak...motosiklerde enteresandır ampülün biri patlayınca diğer istikametteki ampül sürekli yanar
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Arkadaşlar merhaba ben forumda yeniyim. yeni aldığım(2.el) cbr 125 in arka lambalarından birisi hiç yanmıyor sinyal vermeye çalıştığım zaman vızıltı gibi bir ses çıkıyor. diğer sinyal lambası ise sinyal verdiğim zaman sürekli yanık kalıyor(ses falan çıkarmıyor ama). serviste ne kadara yaptıklarını bilmediğim için kendim yapmak istiyorum eğer sorunu büyük değilse. aranızda anlayan arkadaşlar yada fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkrler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

sinyal lambalarının ampulu patlak değil ayrıca kontrol ettim

Kardeşim Aynı Durumu Bende Yaşadım Sorun Flaşörden Kaynaklanmıyordu Bende Büyük İhtimal Sendede Öyle Biz 2 Gün Felan Sorunun Nerden Oldugun Araştırdık En Bulduk Ki Motorda Elektirik Şaşesi Varmış Sonra Motoru Grenajları Söktük Depoyu Felan Söktü Depoyu Söktükten Sonra Deponun Altında Ana Elektirik Kablolaları Var O Kablolardan Gelen İnce Kablolar Fazla Isıdan Dolayı Erimiş Ve Bir Birine Yapış Buda Şaşesi Sebeb Oluyor Neyse Kabloları İzole Bantla Tekrar Sardık Sorun Çözüldü Büyük İhtimal Sendede Şase Var Benimkide Seninki Gibiydı Vızırtı Wardı Sinyal Sönmüodu.

Eğer Antalyadaysan Elimden Gelen Yardımı Yparım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst