Elektrikli Scooter alayımmı sizce?

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar işe gidip gelme amaçlı Scooter motosiklet alıcam yalnız iş yerim 4km uzaklıkda fazla hızlı gitme taraftarı değilim Yolun %95i asfalt bazı yerlerde yokuş var ama çok dik değil şimdi çok fazla masrafı olmayan elektirkli Scooter almayı düşünüyorum görüşleriniz nelerdir almalımıyım sizce yoksa Kymco Agility 125 alıcam

Almak istediğim model D1 olan

http://www.biselect.com.tr/
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
otobanda sarzın bittiginde takabilecegin bir priz bulabilecegine inanıyorsan al tabiki :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bunlarin suratleri maks nedir? 40-50 km/s yi gecmiyordur diye dusunuyorum. 4km de az bir mesafe degil, bence trafikte sıkıntı cekebilirsin.
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
151
bence kymco al zaten 125cc motor çok bişey yakmaz bir süre sonra sadece işe gidip gelme değil haftasonları boğazda gezi içinde kullanırsın...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu elektrikli aletler küçük yerleşim birimlerinde, örneğin tatil köylerinde, kampüslerde vs kullanım için uygundur. Hele hele rampadan (hafif te olsa) bahsediyorsanız sakın yanaşmayın bile böyle bir alete.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem elektrikliye bayılacaksın sonra motora geçeyim hadi bidaha, aldımı motor al derim sana. Zaten kapasiteleri yetersiz 20 Ah 600w Biselect. Avrupa'da baz versiyon 60 Ah'den başlıyo. Onlar 70-100 km arası bir menzile sahip.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Otoban E5 gibi yerlerde kullanmıyacağım ama asfalt ve genelde boş olan yolda gidip gelicem Yani mahalle içi ama dediğim gibi yokuş var Şarjzı da iş yerimde yaparım yani ama kararsızım risk gibi yani

Galiba Kymco Agility 125 alıcam gibi:pale:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Otoban E5 gibi yerlerde kullanmıyacağım ama asfalt ve genelde boş olan yolda gidip gelicem Yani mahalle içi ama dediğim gibi yokuş var Şarjzı da iş yerimde yaparım yani ama kararsızım risk gibi yani

Galiba Kymco Agility 125 alıcam gibi:pale:

Yokuşun durumuna göre alıp almamaya karar verirsiz artık. Ama diğer seçeneğin varken elektrikliyi niye düşünüyorsun ki??? Al ötekini, yazın güzel havalarda dağa bayıra vur kendini, püfür püfür, denize git, gezilere katıl :queen: Hiç olmazsa "motorum var" dersin.
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
ben kararsız kaldım sadece 4 km lik yol için alıyorsan mantıklı ama yok arada bir çıkıp turlarım dersen yokuşlarda ve uzun yolda elektrik faktörü dezavantaj olur....
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
alma derim üç gün sonra rafa kaldırırsın fazla bi işe yaramaz durmadan akü masrafın olur size en iyisi kymco agılıty bence bunların 50 cc olanı var sizin isteginizi fazlasıyla karşılar hatta pahallı derseniz ikinci ellerine bakın kesenize uygununu bulursunuz alsanız bile satarken zarar etmessiniz ellektrikli alsanız emin olun elinizde patlar satamassınız bu ekonomik krizde elektrikli scooter emin olun size lüx olur lüx oldugu halde sizin yakın amaaçlı kullanacagınız yerlerde bir kaç gün sonra sizi zorlar vede dersinizki keske bunu alacagıma benzinli alsaydım dersiniz ama ozamanda iş işten geçmiş olur sizin yapacagınız iş 50cc lik scooter dan şaşmamak zira benzin yakmaz koklar nerdeyse para vermeden gidip geliyorum dersiniz tabiki son karar sizin benden söylemesi
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
ilk baslarda ıdare ederbır sure sonra sarj tutmama gıbı problemler baslar.cın malı nede olsa.extra bır yere gıtmen ıcab etse atlar gıdersın.gunde 8km=ayda240km.bır depo 20ytl doluyor.deymez.motor keyfı baskadır.al bıtane motor bak rahatına
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
alma derim üç gün sonra rafa kaldırırsın fazla bi işe yaramaz durmadan akü masrafın olur size en iyisi kymco agılıty bence bunların 50 cc olanı var sizin isteginizi fazlasıyla karşılar hatta pahallı derseniz ikinci ellerine bakın kesenize uygununu bulursunuz alsanız bile satarken zarar etmessiniz ellektrikli alsanız emin olun elinizde patlar satamassınız bu ekonomik krizde elektrikli scooter emin olun size lüx olur lüx oldugu halde sizin yakın amaaçlı kullanacagınız yerlerde bir kaç gün sonra sizi zorlar vede dersinizki keske bunu alacagıma benzinli alsaydım dersiniz ama ozamanda iş işten geçmiş olur sizin yapacagınız iş 50cc lik scooter dan şaşmamak zira benzin yakmaz koklar nerdeyse para vermeden gidip geliyorum dersiniz tabiki son karar sizin benden söylemesi

50cc yide düşündüm ama onu almışken 125cc yi al diyenler var bide ilk defa motor alıcam 50cc mi alayım en iyisi?

Birde 2009 da 2 el alım satım işlemi noterden kalkıyormuş buda 300-400 ytl lik masraf dan kurtarıyormuş doğrumu acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşım Bak Bu Elektrikli Bisikletlerle Çok Rahat Gidebilrsin 1. Si Şarzı Seni 40 - 100 KM Götürebilir Jarja Bağlı Güçlüyse 100 KM De Gidebilirsin Ayrıca Bunların Yedek Aküsü Var Yolda Kalırsanda Bence Kalmazsın Direkt Onu Takarsın Oda Olmadı Pedal Çevirirsin BUnun Pedalı NORMAL Bisikletlerden Daha Çok Yumuşak Seni Yormaz Yani.. Güzel Bi Model. Ama Bana Sorarsan Bi 125 Motosiklet AL Derim Yinede §en Bilirsin..
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
4 km elektrikli scooter için kısa bi mesafe değil. şarjı bitmese bile hızından ve yollarda geçirebileceğin tehlikeler açısından canısı sıkabilir. motosiklet alman senin için daha doğru olur bence
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bence bu teknoloji bizim için çok yeni ben biraz daha yaygınlaşmasını bekle drim mesela tamir sorunları yaşayabilirsin yok benim elektrikçi ustam var dersen o başka hem son sürat az hemde katettiği mesafe kısa yani biraz daha gelişmesini beklemek gerek
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
6
Bence sen bisiklet bak hem sabah hareketlılık olur hemde masrafın olmaz
Ama gıdıpte bianchi,ümit gıbı bısıkletlere para bayılma forumlara bak bısıklet forumlarına ıyı fıyata omurluk bısıkletler var.
(Amoeba scud kendı bısıkletım tavsıye ederım arastır derım)
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
aman diyeyim yapma öyle bi hata maziden kötü tecrübem var şu an bodrumda duruyor alet.. hafif ıslak yolda gidemezsin su kaçar serviste götür tabi eğer varsa, rampayı deneme bile kaç kere ittire kaktıra götürdüğümü biliyorum.. bir qün şarj ile gidecei en fazla 45dk verilen rakamlar çok abartı onlarada inanmayın..
su kaçar manyetii bozulur bir sürü masraf.. 2.el satman imkansız.. afedersin yaptım ben bi salaklık sen yapma..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst