Elektrikli Scooter alayımmı sizce?

Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
8
HAziran'a dek beklemek isteyen varsa Plugin E-Rideri bekleyin. 3000W motor/4000W motor- Biseclect gibi 600W degil. Yokuslari cikar. 3000W Spekleri burada- 4000 daha da iyi.

Lithium batarya- yenilenmesine gerek yok.
Motor Power
3000W

Digital Controller
60V

Top speed
70km/h

Range per charge
130km

Charging Time
Approx 8hrs

Battery
55AH LFP Lithium

Warranty
2 years, 1 year on battery
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
2
bende 2 tane var sakın alma bence güzel birşey ama passat gibi parcası çok pahalı ve hemen bozuluyor, ginede sen bilirsin.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HAziran'a dek beklemek isteyen varsa Plugin E-Rideri bekleyin. 3000W motor/4000W motor- Biseclect gibi 600W degil. Yokuslari cikar. 3000W Spekleri burada- 4000 daha da iyi.

Lithium batarya- yenilenmesine gerek yok.
Motor Power
3000W

Digital Controller
60V

Top speed
70km/h

Range per charge
130km

Charging Time
Approx 8hrs

Battery
55AH LFP Lithium

Warranty
2 years, 1 year on battery
Dostum 4000 Watt saatte 4 Kw elektrik demek.4 Kw elektrik ortalama 1 TL gibi bir sarfiyata denk geliyor.:cat:
Şimdi bu motosiklet 6 saatte şarj olsa 130 km = 6 TL.:wiinkk:
Millet elektrikliyi tasarruf olsun diye alıyor, ancak bu hesaplamada pekte tasarruflu olmaz...:cat:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Sakın elektrikli bisiklet alacam gibi bir hata yapma.Benim bir arkadaşta vardı aldı çok pişman oldu.2 ay sonra akü şarj ede ede yıpranıyor yeni akü takıyorsun.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
8
"Dostum 4000 Watt saatte 4 Kw elektrik demek.4 Kw elektrik ortalama 1 TL gibi bir sarfiyata denk geliyor.
Şimdi bu motosiklet 6 saatte şarj olsa 130 km = 6 TL.
Millet elektrikliyi tasarruf olsun diye alıyor, ancak bu hesaplamada pekte tasarruflu olmaz..."

TEsekkurler- Bu scooter saatte 4kw degil toplam o kadar alir- yani aslinda 3.7kw diye dusunursek, sizin matematik dogru- yaklasik 1tl (0.75 TL)- bununla 130 km kadar gider... Averaj 100 bile desek km basina 0.75/100 TL. BEnzinin onda biri masraf demektir.

Bir de bakin benzinli motorlarda ne kadar parca varsa, elektrik onun da onda biri- bakim masrafi nerede ise sifir. Garanti ederim cunku burkaz senedir Vectrix'in global pazarlama muduru idim - bakim cok basit ve ucuz. Butun hadise motorun ve teknolojinin dogru durust olmasi.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
arkadaşım bende var biselectin D3 modeli gercekten cok iyi şehir içinde kullancaksan cok ideal bunlar.şuan alalı 1,5 yıl sadece 1 tane akusunu değiştirdim oda benim hatamla aku bozuldu yedek parçaları cok ucuz.hatta 1 hafta sonra bitane daha gelcek üst komşumuzda aldı okula gidip gelebilmek için.tavsiye ediyorum ama biselectin 600w olanlarını.:cat:

çoğu arkadaş burda kötülemiş ama gercekten cok iyi.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
8
Bence kullanima gore, motoruna gore alindiginda her elektrik motor iyi.. Hem cevreyi kirletmiyor, hem gurultusu yok- hem de benzin fiyatlari artmasa bike cok ekonomik- Biselect de iyi - motoruna gore.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst