Elektirikli bisikletin tozunu aldım :)

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
aynı şey benimde başıma geldi kırk yılda bi okula motorla gideyim dedim vites 2 de gidiyodum 3 te bile değil yaşlı amcam elektrikli bisikletle yola öyle bi daldı ki yavaşlasa geçiçem rahat rahat hızlanıverdi bi anda bende arka tekerleğine vurdum mecburen ne kadar frene asılsamda..amcada düşmedi bende düşmedim o yüzden durmadan devam ettim artık :)

Allahtan ben motor ile vurmadım sadece ayağım çarptı ona eğerki motor vuraydı o zaman daha ciddi şeyler olabilirdi karşıdaki için... Geçenlerde vurdğum adamın dükkanına gittim ordada öyle dedim yarım metre bile değil 10 cm daha ilerlese sıyırcak kurtaracam olacağı varmış yapacak bişe yok
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
Bende ucuz yırttım aslında düşmemiş olmamız büyük şans benim için adam zaten yaşlıydı düşse bişi olsa allah korusun daha kötü şeyler olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst