- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #41
aynı şey benimde başıma geldi kırk yılda bi okula motorla gideyim dedim vites 2 de gidiyodum 3 te bile değil yaşlı amcam elektrikli bisikletle yola öyle bi daldı ki yavaşlasa geçiçem rahat rahat hızlanıverdi bi anda bende arka tekerleğine vurdum mecburen ne kadar frene asılsamda..amcada düşmedi bende düşmedim o yüzden durmadan devam ettim artık![]()
Allahtan ben motor ile vurmadım sadece ayağım çarptı ona eğerki motor vuraydı o zaman daha ciddi şeyler olabilirdi karşıdaki için... Geçenlerde vurdğum adamın dükkanına gittim ordada öyle dedim yarım metre bile değil 10 cm daha ilerlese sıyırcak kurtaracam olacağı varmış yapacak bişe yok