- Katılım
- 28 May 2011
- Mesajlar
- 458
allah beterinden saklısın çok ğecmişolsun
Kaza bahane olsunvay kardeşim benim geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden korusun...İnşallah ağrın sızın kalmamıştır..Bi geçmiş olsuna gelirim yakında..kendine dikkat et..tehlikeli sürüşler yapma..
İnsallah oyle olur tesekkurler iyi dilekleriniz icin tekeriniz duz bassin...geçmiş olsun bunla kalsın kadeşim iyi sonuca ulaşmışın adamda pişman olmuş çarptıgına ve ilgilenmiş önemli olan ilgilenmesi kaza neticede
Eyvallah Erkin abi aynen olacağı varmş olduşu forumda full koruma gezen en kısa mesafede dahi kaskını takan tek kişidir alpaslan ama olacağı varmış
otopark parasını amcadan alsaydın ya... geçmiş olsun, bacağın kırılabilirdi de