Elektirikli bisikletin tozunu aldım :)

Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
104
Gecmis olsun... Elektrikli bisikletler cok cogaldi ve asiri derecede tehlikeliler... Adamin ne trafik nede bisiklet hakkinda bilgisi var, zaten ehliyette gerektirmiyor, plakada yok oh babam milletin hayati bedava, vursan sen suclusun bide
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız. Artık motora binerken dizlik takmayı ihmal etmezsiniz heralde. Bu arada bişey daha belirteyim, o elektrikli scooterın trafiğe çıkması yasak çünkü 1200 watt'lık bir model ve pedal tertibatı yok, 250 watt üzeri modeller tescil gerektiriyor aslında. Çarparsam suçlu olurum diye düşünenlerin aklında bulunsun. Elektrikli bisiklet tanımının dışına çıkan araçlar motosikletlerle aynı kategoriye girer.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Geçmiş olsun Ucuz atlatmışsın Allah korumuş diyebilirim daha kötü sonuçlarda çıkabilirdi..
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
geçmiş olsun o sessiz sedasız ama ani den hızlanabilen 2 teker e bi alışamadım her an nerden cıkacak diye biniyom motora her zaman.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
geçmiş olsun arkadaşım..umarım en kötü kazan böyle olur..herşey gönlünce olsun.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Baya eğlenceli bir gün geçirmiş gibisin maşallah :mrgreen:

Geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim... Dizliğim var aslında hep takarım takmayanlarıda uyarırım o gün ne olduysa takmadım ve olan oldu... Olacağı varmış Allah beterinden sakınsın en büyük kazam bu olur inşallah düşüncesindeyim... Kaza bu sonuçta oturup ağlamaya luzum yok olan oldu, e tabi güleceğim eşşekliğime taksana dizliğini korusun seni :) bir musibet, bin nasihattan iyidir...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
vay kardeşim benim geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden korusun...İnşallah ağrın sızın kalmamıştır..Bi geçmiş olsuna gelirim yakında..kendine dikkat et..tehlikeli sürüşler yapma..
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
geçmiş olsun bunla kalsın kadeşim iyi sonuca ulaşmışın adamda pişman olmuş çarptıgına ve ilgilenmiş önemli olan ilgilenmesi kaza neticede
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
vay kardeşim benim geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden korusun...İnşallah ağrın sızın kalmamıştır..Bi geçmiş olsuna gelirim yakında..kendine dikkat et..tehlikeli sürüşler yapma..
Kaza bahane olsun :) buyur gel ayipsin gelmedigin hata :) agrim sadece topugumda var artci padine vurmusum kazanin etkisiyle onun haricinde bi sıkınti yok Allaha sukurr :)
geçmiş olsun bunla kalsın kadeşim iyi sonuca ulaşmışın adamda pişman olmuş çarptıgına ve ilgilenmiş önemli olan ilgilenmesi kaza neticede
İnsallah oyle olur tesekkurler iyi dilekleriniz icin tekeriniz duz bassin... :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
şu forumda full koruma gezen en kısa mesafede dahi kaskını takan tek kişidir alpaslan ama olacağı varmış
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
otopark parasını amcadan alsaydın ya... geçmiş olsun, bacağın kırılabilirdi de
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
194
aynı şey benimde başıma geldi kırk yılda bi okula motorla gideyim dedim vites 2 de gidiyodum 3 te bile değil yaşlı amcam elektrikli bisikletle yola öyle bi daldı ki yavaşlasa geçiçem rahat rahat hızlanıverdi bi anda bende arka tekerleğine vurdum mecburen ne kadar frene asılsamda..amcada düşmedi bende düşmedim o yüzden durmadan devam ettim artık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst