Elcik + Gidon Topuzu Alıcam Gt250r a Uyarmı?

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
M172_2.jpg

Arkadaşlar bu elcik gidon topuzu setinden alıcam ama Hyosung Gt250r a uyarmı acaba bu gidon topuzu nereye takılıyor elcikle birliktemi?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...0655225837&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Hocam uyarsa bana da alalım kargo da ucuza gelir almadan önce haber verirsen sevinirim :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hocam uyarsa bana da alalım kargo da ucuza gelir almadan önce haber verirsen sevinirim :)
Bunun kargosu çok uygun hocam 6dolar :) neredeyse Yurtiçi kargo fiyatına geliyo ama gidonun kalınlığına uyarmı bide bizim gidonların ucu yuvarlak topuz takma yeri yok öylemi oluyo normelde nası oluyo hiç anlamadım bu işi
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
haklısın ayrıca ekstra kargo indirimi sadece 0.1 dolarmış :) Satıcıya mesaj attım sordum uyar mı diye bakalım cevap gelince haber veririm. Tabi bizim satıcılar gibi uymazsa uydurulur diye kakalamaya kalkmazsa iyi :p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
haklısın ayrıca ekstra kargo indirimi sadece 0.1 dolarmış :) Satıcıya mesaj attım sordum uyar mı diye bakalım cevap gelince haber veririm. Tabi bizim satıcılar gibi uymazsa uydurulur diye kakalamaya kalkmazsa iyi :p
tamam cevabını bekliyorum :)
Bende ondan şüpheleniyorum ama en azından elcikler uyması lazım
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
1
Elcikleri bilemiyorum fakat gt250 da topuz yeri yok evet ve bunu şaseye kaynak 8emin degilim) yapıyorlar. Ama sunu kesin biliyorum ki ince şaseye monte ediyorlar o topuzu ve düşünce şaseyi de yamultuyor, daha kötü sonuçlar aliyorsun. Dikkat et derim kalın biyere monte ettir veya hiç bulasma :)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Gidon topuzu olmuyor diye biliyorum ben emin değilim ama, galiba biyerlerde okumuştum zamanında.:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Elcikleri bilemiyorum fakat gt250 da topuz yeri yok evet ve bunu şaseye kaynak 8emin degilim) yapıyorlar. Ama sunu kesin biliyorum ki ince şaseye monte ediyorlar o topuzu ve düşünce şaseyi de yamultuyor, daha kötü sonuçlar aliyorsun. Dikkat et derim kalın biyere monte ettir veya hiç bulasma :)
evet bizim motorlarda topuz yeri yok sanırım.koruma takozu olarak kullanmayı düşünmüyorum zaten bu gidon topuzunu
Topuzlara ekstradan para vermeye gerek yok sanırım bu elcik free shipping ile birlikte 9.50dolar
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250799277594&fromMakeTrack=true
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
..

M172_2.jpg

Arkadaşlar bu elcik gidon topuzu setinden alıcam ama Hyosung Gt250r a uyarmı acaba bu gidon topuzu nereye takılıyor elcikle birliktemi?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...0655225837&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT

arkadaşlar bunların aynısı sahibinden.com.da var aynı fiyata(10-15 tl ARASI ) neden ordan yada etrafınınzdakı motor aksesuarı satan yerden almıyorsunuz.+ benım motordada vardı aldıgımda orjınal kadar saglıklı değil sürekli boşta dönüyor sol gidon mesela.uzun kullanımlarda ortakısmı tırkıtlı oldugundan avuç içini ağrıtıyor.Ben tavsiye etmem ama illa alacaksanız bence aynı fıyata etrafınızda vardır.hani fiyatı uygun olsa mesela 600 rr aynası burda tanesi 40-50 tl iken ebayda cifti 45 tl uygun yanı alınabılır.son olarak elçik alsanızda topuzu takamazsınız takmak isterseniz orjinalliği bozdurmanız lazım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...uzuki-kawasaki-honda-hyosung-52228492/detay/?

kargo ücretsiz hemde

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...uzuki-kawasaki-honda-hyosung-42764488/detay/?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
aynı elcik 15 TL ancak iç taraflarda stoperi yok motor üstünde yavan kalıyor yani bu elcik başarılı bir model değil bilginize ....

silikon elcik almanızı öneririm....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst