- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 93
dishy,Yorumun için teşekkür ederiz.Bırakalım yağmurda gezimizin tuzu biberi olsun.İşte ELAZIĞ'da motor sevdası diğer illere göre bir başkadır.Sakın yalnış anlamayın arkadaşlar.Demek istediğim Yağmur-Çamur olduğu halde Motorlarımıza binip 300 Km. yol kat ediyorsak ne mutlu bizlere.
Ayrıca Serdar Abi sondan 3. Resimde sol başda :cherry:
Ayrıca Serdar Abi sondan 3. Resimde sol başda :cherry: