Elazığ MT. Çermik Kaplıcaları Gezisi

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
MOTO23- Çermik Gezisi (27.05.2007)

Moto23 merkezinden dokuz motosiklet sabah saat 10.00’da hareket etti.Ben bazı sebeplerden gecikince ilk hareket anında bulunamadım. Oktay DAL kardeşimiz beni arayıp merak edince “ Önden size 20 dakika avans veriyorum. Buyrun gidin ben nasıl olsa yetişirim dedim.” Maden Soğuksu dinlenme yerinde kahvaltıda yakaladım arkadaşları.:)



Kahvaltı sonrasında “Maden Dağı Dumandır Lo” türküsü eşliğinde hareket ederken. :p



O gün gerçekten güzel bir hava vardı.Hoş, yağmur diye çamur yağıyordu gökten ama olsun.Serin bir hava vardı.Yağan, çamurla karışık yağmurun azizliğine de bir ben uğradım maalesef.Ergani girişindeki dönel kavşağın adını bizim arkadaşlar değiştirdiler.Serdar SERTDEMİR kavşağı yaptılar.:queen: Yakın bir zamanda tabelasını da dikeceklermiş. Sakın, niyekine diye sormayın, reconu çizdirmeyin.:salut:::yanliss:



İşte geldik Çermik’e.Otomobili ile bize eşlik eden Umut YÜZGEÇ kardeşimize teşekkür ediyoruz.Ne kadar olsa da bir aracın varlığı insana güven veriyor.:cat:::thanks:






İsteyen arkadaşlar kaplıcanın kükürtlü havuzuna bıraktı kendisini.Salih ŞİMŞEK kardeşimiz eğer bütün Moto23 üyelerine Diyarbakır burma kadayıfı ısmarlamaz ise kendisinin kaplıcadaki cıbıldak fotoğraflarını buraya eklerim.Demedi, demesin.:queen::queen:

Çermik’ten hareketle dönüş yoluna başladık.



Şu güzelim manzaraya, şu güzelim havaya baksanıza arkadaşlar.Bu fotoğrafı görünce Allah Allah nidalarıyla yeni bir sefere çıkasım geliyor.Hadi haftaya Pazar günü gazamız mübarek ola.:wiinkk:



Burada en önde ben,altımda da küheylanım Kanuni Tiger’im.Gariplerim beni geçmek için nasıl da zordalar bir baksanıza. Ama Allah’ın izniyle hepsini ip gibi sıraya dizmişim. Evelallah,Hayabusa mayabusa vız gelmiş.:p:queen::p



Ergani merkezinden geçerken



Maden virajlarında geniş araçlara denk gelmemiz hiç de iyi olmadı.:silent:




Dönüş yolunda Hazar gölü kenarında yemek molası verdik. Kavurma ve balıklar güzeldi veya biz çok açtık.::friends:




Çok şükür sağ selim vardık Moto23 merkezine.Güzel bir gezi oldu.Katılan bütün arkadaşlara teşekkürler.::thanks:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Vayy be,Elazığ Mt memleketime gitmiş meğerse habersizce.Annem babam doğma büyüme Çermik'lidir de.Bende hernekadar İstanbul doğma büyüme olsamda memleketimizdir bizimde.Oldukça "racer" bir ortam varmışda haberimiz yokmuş meğer Elazığ'da.Enduroluk yolları o motorlarla çok güzel ve kazasız,başarılı katetmişsiniz,tebrikler.Hava güzel olsa dahada güzel olurmuş gerçekten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika bir gezi olmuş. Tebrik ederim. Fotoğraflar da çok güzel. Yalnız düz çizgi viraj ve aynı zamanda rampada sollama :silent: Kaza geliyorum der gibi..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
10
çok güzel bir gezi olmuşş katılann arkadaşlarııı teprikk ediyorumm gelmeyii çok isterdimm aama başka zamana inşallahh .. üyelerimizinn sayısı gittikçe artıyorr ilerleyennhaftalarda dahada güzel etkinlikler yapacağımıza inanıyorum .. :cat: croosman...
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
Çok guzel bir gezi oLmuş Serdar HOcam. İnşallah Bende bi gun :salut: motor alırsam birlikde yaparz böle guzel gezileri. gezilerin devamını diliyorum hocam. bizi guzelim TURKİYE'mizi gormeme şanssızlığı vermeyin bize...! :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Çok guzel bir gezi oLmuş Serdar HOcam. İnşallah Bende bi gun :salut: motor alırsam birlikde yaparz böle guzel gezileri. gezilerin devamını diliyorum hocam. bizi guzelim TURKİYE'mizi gormeme şanssızlığı vermeyin bize...! :)

Teşekkürler Nuwamda kardeş.

Yolun buralara düşerse bekleriz.beraber gezer canlı olarak da görürüz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
serdar hocam geziniz harika olmuş ben ordayken keşke böyle bi gezi olsaydı,güzel resimler çekmişsiniz,bizlerle paylaştığınız ve emekleriniz için çok teşekkürler.izmirden sevgiler oktaya ve kardeşine ayrıca hepinize selamlar.:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Paylaşıma teşekürler...Nice gezileriniz olsun kazasız belasız..:cat::cat:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
93
Evet gerçektende çok güzel bir gezi olmuş.Ben Mersin'de olduğum için gelemedim.İnşallah Temmuz ayında geleceğim.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelimeyle harika bir gezi.Malunuzu motomuz yok diye katılamadık:pr::pr::pr:


Serdar hocam ben dün gece aynı topiği açmak istedim ama bi karambola geldi olmadı size nasipmiş:d
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harika gezi olmuş...ayağınıza sağlık...artık Elazığ resmi bir dernek olduğu için topiklerine bakmak çok zevkli geliyor bana...biz olamadık ya dernek mernek halen şaşarım bu işe...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika gezi olmuş...ayağınıza sağlık...artık Elazığ resmi bir dernek olduğu için topiklerine bakmak çok zevkli geliyor bana...biz olamadık ya dernek mernek halen şaşarım bu işe...



Daha neler neler olacak mete abim.İnşl bir gün beraber katılırız gezilere inşl.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
harika gezi olmuş...ayağınıza sağlık...artık Elazığ resmi bir dernek olduğu için topiklerine bakmak çok zevkli geliyor bana...biz olamadık ya dernek mernek halen şaşarım bu işe...


Len her yere atlama......:p

Güzel gezi olmuş...resimlerde güzel:cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özel mesaj yoluyla ulaştığım abilerime yorumları için tşk ederim:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete abicim baş göz üstüne bekleriz özkansava,alp_tunay tşkler yorumarınız için...:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Elaziz- Çermik yolunu 2002 yılında katetmiş, hazar suyunda serinlemiştik.
fotolarla da olsa, yeniden görmek çok hoş.

güzel gezi olmuş. tebrikler.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Vay be baya motor varmış oralara da :) Serdar abi seni aradı gözlerim resimlerde... :silent: Hava güzel demişsin de üşüdüm ben resimlere bakarken :mrgreen: :cyclopsan Denize giriyoruz biz yahu :p

Keyifli nice geziler, kazasız belasız..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst