Elazığ MT. Çermik Kaplıcaları Gezisi

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
93
dishy,Yorumun için teşekkür ederiz.Bırakalım yağmurda gezimizin tuzu biberi olsun.İşte ELAZIĞ'da motor sevdası diğer illere göre bir başkadır.Sakın yalnış anlamayın arkadaşlar.Demek istediğim Yağmur-Çamur olduğu halde Motorlarımıza binip 300 Km. yol kat ediyorsak ne mutlu bizlere.
Ayrıca Serdar Abi sondan 3. Resimde sol başda :cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
harika gezi olmuş...ayağınıza sağlık...artık Elazığ resmi bir dernek olduğu için topiklerine bakmak çok zevkli geliyor bana...biz olamadık ya dernek mernek halen şaşarım bu işe...

Mete Kardeşimizi, Moto23 olarak bir gün Elazığ'da ağırlamaktan büyük bir onur duyacağız. O bizim sitenin rengi-kokusu, her şeyi diyebilirim.


Elaziz- Çermik yolunu 2002 yılında katetmiş, hazar suyunda serinlemiştik.
fotolarla da olsa, yeniden görmek çok hoş.

güzel gezi olmuş. tebrikler.

O günleri bir daha yaşayalım.Hem de beraber. Yolun düşerse aramadan geçme



Vay be baya motor varmış oralara da :) Serdar abi seni aradı gözlerim resimlerde... :silent: Hava güzel demişsin de üşüdüm ben resimlere bakarken :mrgreen: :cyclopsan Denize giriyoruz biz yahu :p

Keyifli nice geziler, kazasız belasız..:rendeer:

Teşekkürler Tuğba.

Bu aralar ortalıkta görünmüyor musun ne.Bu yaz belki uğrarım oralara. Sizin geleceğiniz yok zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst