Allah rahmet eylesin...
bugün duyduğumdan beri şoktayım, insan hiç aklına getirmiyor bu ihtimalleri mekanın cennet olsun

ale:
arkadaşlar lütfen daha dikkatli olalım, kendimizi bir an düşünelim ve arkamızdakilere bu acıları yaşatmayalım, barış abi tam korumayla gezerdi bildiğim-gördüğüm kadarıyla ama bazen kaçış olmuyor işte...
hatta motorlara yapılan saygısızlığı bile büyük bi olgunlukla karşılayıp acele etmememiz gerektiğini, yavaş yavaş motosiklet kültürünü çevreye yaymamız gerektiğini söylemişti..
bu da bayramdan önce malatyaya giderken....