- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
Elazığ Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü Derneği olarak cumartesi buluşmamızda üyelerimizden Hüsnü ÖZTÜRK’ün arkadaşlarımızı bahçesine daveti üzerine İçme Beldesine gitmeye karar verdik.Dernek merkezinde bazı arkadaşları bekleme süremiz biraz uzun oldu. Kararlaştırdığımız saatten iki saatlik bir gecikme ile ancak hareket edebildik.Dernek başkanımız ve motosiklet yarışçısı olan Oktay DAL kardeşimiz tek teker gösterisi yaptı bizlere.

Bunu gören Davut ÇETİNKAYA arkadaşımız yerinde durur mu, o da harekete geçti.Yalnız onun tek tekeri biraz torpilli oldu galiba.



Nihayetinde mangal malzemelerimizi de alıp yola düzüldük.















Doktor Ömer KAZEZ arkadaşımız oğluyla birlikte katıldı gezimize. Ufaklık tatlı diliyle neşe kaynağımızdı gittiğimiz bahçede.

Ben ve Cengiz ACAY arkadaşım eşi ile katıldı bu geziye. Hüsnu ÖZTÜRK kardeşimizin ailesinin bahçede olması işimizi kolaylaştırdı.



İşte geldik cennetten bir köşe gibi olan bahçeye.


Murat ÇELİK İle Koray PARLAK arkadaşımız mangalın başına geçti.

Arzu edenler havuzda serinledi, arzu edenler bahçeyi dolaşıp meyveyi dalından koparıp yedi.



Grubumuzun yarısı Elazığ’a dönerken yarısı da üyemiz Gürkan GEZER’in. kına gecesine katılmak üzere Sivrice Emniyet Müdürlüğü tesislerine doğru harekete geçti. Arkadaşımızın bu mutlu anında -ben ve Cengiz Bey kısa süreli de olsa orada- olmak istedik.




Bunu gören Davut ÇETİNKAYA arkadaşımız yerinde durur mu, o da harekete geçti.Yalnız onun tek tekeri biraz torpilli oldu galiba.



Nihayetinde mangal malzemelerimizi de alıp yola düzüldük.















Doktor Ömer KAZEZ arkadaşımız oğluyla birlikte katıldı gezimize. Ufaklık tatlı diliyle neşe kaynağımızdı gittiğimiz bahçede.

Ben ve Cengiz ACAY arkadaşım eşi ile katıldı bu geziye. Hüsnu ÖZTÜRK kardeşimizin ailesinin bahçede olması işimizi kolaylaştırdı.



İşte geldik cennetten bir köşe gibi olan bahçeye.


Murat ÇELİK İle Koray PARLAK arkadaşımız mangalın başına geçti.

Arzu edenler havuzda serinledi, arzu edenler bahçeyi dolaşıp meyveyi dalından koparıp yedi.



Grubumuzun yarısı Elazığ’a dönerken yarısı da üyemiz Gürkan GEZER’in. kına gecesine katılmak üzere Sivrice Emniyet Müdürlüğü tesislerine doğru harekete geçti. Arkadaşımızın bu mutlu anında -ben ve Cengiz Bey kısa süreli de olsa orada- olmak istedik.


