- Katılım
- 28 May 2009
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar selam ben hüseyin 6,,7,,8 mayıs ta kuşadası gezisi var.. 4 temmuzdaki ehliyet sınavına yazıldım ağostosta alıcam ... fakat bu şekilde yola çıkmalımıyım gurupla ..:silent:
arkadaşlar selam ben hüseyin 6,,7,,8 mayıs ta kuşadası gezisi var.. 4 temmuzdaki ehliyet sınavına yazıldım ağostosta alıcam ... fakat bu şekilde yola çıkmalımıyım gurupla ..:silent:
neden gecici ehliyet verilmiyor anlamış degilim 4 temmuz sınav bır ay sonra direksiyon bari yap bir hafta sonra pesıne ver ehliyeti yaz bitti yahusanki ehliyet egitiminde bir seyler veriyolarda ben özel egitimi alıp ögrendim bile ama ehliyet beklemek eziyet resmen bu kadar uzun dönemmi olur..
Arkadaşlar bu önerilerden sonra sanırım eylülde çıkıcam yollara bu söledikleriniz beni iyi etkiledi o yüzden ehliyeti alana kadar motora binmicem.. Zor olacak ama bu uyarıları dikkate alıcam eyvallah sağolun..