ehliyetsizm gezi turu ..

Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
arkadaşlar selam ben hüseyin 6,,7,,8 mayıs ta kuşadası gezisi var.. 4 temmuzdaki ehliyet sınavına yazıldım ağostosta alıcam ... fakat bu şekilde yola çıkmalımıyım gurupla ..:silent:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
arkadaşlar selam ben hüseyin 6,,7,,8 mayıs ta kuşadası gezisi var.. 4 temmuzdaki ehliyet sınavına yazıldım ağostosta alıcam ... fakat bu şekilde yola çıkmalımıyım gurupla ..:silent:

yok çıkmamalısın...bi çevrimeye yakalanırsan alırlar motorunu 1000 TL çıkar cebinden...hem gezi rezil olur hem grubun keyfini kaçırırsın....
kesinlikle çıkma bence:cyclopsan

ekleme:
Bu arada 6,7,8 mayıs çoktan geçti :silent:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Bence çıkmaman faydalı olur.
Olmadık yerde olmadık birşey olur, grubun da keyfi kaçabilir.
Ya da tam tersi, grup var diye trafikten yakalanıp da yırtabilirsin de ama olay sadece trafik polislerine yakalanıp yakalanmamakla alakalı da değil tam olarak.

Ehliyetsiz olarak uzun gezilere çıkmak pek hoş olmayacaktır senin için, hem hep stres yaşarsın hem huzurun olmaz hem de gezinin zevkini çıkaramayabilirsin.

Tabi bütün bunlar olasılık hesaplarıdır, kararı verecek olan sensin :)

Ben şahsen, zorunlu trafik sigortamın süresi geçse bile tedirgin oluyorum, süresinin geçtiğini farkedene kadar bir sorun yok ama süresi geçtiği anda nereye gidersem gideyim içim rahat etmiyor :)

Sende öyleysen yolda hep tedirgin gidebilirsin.

İyi günler...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bencede hiç teşebbüs etme ehliyetini aldıktan sonra daha bol bol geziler olur onlardan birine katılırsın.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
neden gecici ehliyet verilmiyor anlamış degilim 4 temmuz sınav bır ay sonra direksiyon bari yap bir hafta sonra pesıne ver ehliyeti yaz bitti yahu :( sanki ehliyet egitiminde bir seyler veriyolarda ben özel egitimi alıp ögrendim bile ama ehliyet beklemek eziyet resmen bu kadar uzun dönemmi olur..
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
bu arada 6,7,8 haziran düzeltiyorum... aslında haklısınız arkadaşlar gerçi ehliyet dışında herşeyim tam ama genede çok sitres yapıyorum şu 4 temmuz gelse de girsem şu sınava artık.... ve bende birde yarı otomatik 4 vites yiben var karaburunda duruyor vergi borcunu bile hiç ödemedim bunu hurdaya ayırabilirmiyim ben bir bilginiz varmı arkadaşlar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 PM ----------

evet çok uzun süre bencede geçiçi bir ehliyet verilmeli ya en azından almaya teşebbüs etmişiz dimi katılıyorums sana.. ama şu ehliyeti alayım ilk işim akdeniz turu.. yollarıda bilmiyorum hiç ne durumda..
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
ÜStadım olaya ceza gözüyle bakma biraz daha farklı.

Polisler motosikletli kardeşlerimizi çoğunda bir takım evrakların eksik olduğunu bildikleri için festvalleri özellikle bekliyorlar ve hızkontrolü, çevirme yapıyorlar.

SAna denk geldimi ceza kesmiyorlar direk tutanak tutup savcılığa sevk ediyorlar ve kanunlar nezlinde hafif hapis cezanı paraya çeviriyorlar. şaka değil gerçekten bu böyle.

geçen sene peşin ödemede 560 4 taksitte 760 ytl ceza yiyorsun. tabi savcılık bilmemne masrafları sen ödiyecek şekilde gününde zehir oluyor.

akabinde eğer plis insaflı değilse motorunu bağlıyor tabi sen savcılık kısmını hallettikten sonra ehliyetli birini yanına alarak garaja gidip bir çok masrafı ve cezayı ödedikten sonra motorunu alıyorsun.

yani cefası çok derin.

Nerdenmi biliyorum tem gişelerde aynen senin gibi ehliyetsiz yakaladılar. Fakat 15 dk süre verip biri gelirse ehliyetli biri motorunu kurtarırsın deyince arkadaşlarım imdadıma yetiştiler. motoru kurtardım.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
neden gecici ehliyet verilmiyor anlamış degilim 4 temmuz sınav bır ay sonra direksiyon bari yap bir hafta sonra pesıne ver ehliyeti yaz bitti yahu :( sanki ehliyet egitiminde bir seyler veriyolarda ben özel egitimi alıp ögrendim bile ama ehliyet beklemek eziyet resmen bu kadar uzun dönemmi olur..

işte budur; tam olarak bunu söylüyorum haftalardır. 18 nisan dönemine yetişemedim, hemen mayıs'a kayıt yaptırdım. ama gelgelelim eğitim bitti, araya 2 ay giriyor sonra temmuz'da yazılı sınav, 2 hafta sonra uygulama sınavı yine 2 hafta sonra evrak teslimi. oldu mu size ağustos... neymiş ben motor alacam da yazın keyfini çıkarıcam da mış da mışmış..... arkadaşımın dediği gibi zaten eğitim adına bişey yok' ben de 20-21 haziran'da istanbul'da olacağım; honda GS! eğitimine kaydoldum, motor kullandım bu yaz diyebilirim böylece...
neden yapılamaz "geçici ehliyet" gibi bir uygulama anlamak mümkün değil,:silent:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
yapma hacı iyi yapmassın. Ha olmaz belki bişey ama onun stresiyle nasıl motor sürecen gerilirsn Allah korusun kaza falan yaparsın.
NE ŞEYTANI GÖR NE SALAVAT GETİR demişler ben de katılıyorum buna :)
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
Arkadaşlar bu önerilerden sonra sanırım eylülde çıkıcam yollara bu söledikleriniz beni iyi etkiledi o yüzden ehliyeti alana kadar motora binmicem.. Zor olacak ama bu uyarıları dikkate alıcam eyvallah sağolun..
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
walla benim motoru aldığımda ehliyetim vardı, kaskımda vardı...ama diğer korumalarım yok diye trafiğe çıkmamıştım...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Arkadaşlar bu önerilerden sonra sanırım eylülde çıkıcam yollara bu söledikleriniz beni iyi etkiledi o yüzden ehliyeti alana kadar motora binmicem.. Zor olacak ama bu uyarıları dikkate alıcam eyvallah sağolun..

En güzeli sağlamı bu..:cat:

Biraz daha sabırlı oldunmu iş tamamdır.:)
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Hiçbişeye değilse 1000TL ye yazık... ikinci el motor parası abii..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst